|
Auteur: |
|
|
Noise reduction? |
|
neh dan haalt ie bij cooledit pro alles weg |
|
Hmm, lastig. Je hebt ook zo'n click en pop remover. Ik heb die filters zelf nooit gebruikt. Voor blackmetal heb je die niet nodig. |
|
hmmm gebruik nu maar een algemene hiss/pop reduction, maar dat ding is gvd voor 5 uur aan het renderen |
|
Ja, die dingen zijn zwaar. |
|
om ruis weg te halen neem je best een laagdoorlaatfilter, het filtert de hoge frequenties uit je signaal, die hoge frequenties zijn de ruis, ruis is immers van een hoge frequentie die op het signaal gezet wordt, dus met een simpele laagdoorlaat filter haal je die ruis er zo van af, maar best wel een versterker erna zetten, de beide zijn ook soms in één blokje vervaardigd. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
het is voor een nummer dat ik gemaakt heb, maar ik kan het niet meer overnieuw spelen (want dan wordt het heel anders). ik heb het signaal alleen veel te hard opgenomen op sommige punten. dus vandaar |
|
quote: Hahaha en waar ligt dat dan aan? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: jajaja het is allemaal noise wat ik maak |
|
kom op mensen en moet hier toch een programma voor bestaan? er zitten hier toch veel meer muziekanten |
Index / Muziek algemeen |