IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het grote BRILLEN topic, niet billen! Vorige pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-12-2022 18:10 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Do they have glasses?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-12-2022 18:51 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

You're paying them, so they wear whatever you want them to wear



Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 11-12-2022 12:30 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2022 20:54 schreef F.Jacobse het volgende:
Waarom is er geen brillen topic?

En als er wel een is, waarom kan ik die niet vinden?

Geen zonnebrillen, wc brillen of zo, maar die monturen met glas om beter te kunnen kijken omdat de oogjes het wat minder doen als wat dan als normaal beschouwt wordt.

Heeft U ze?

Lijstje:

Leesbril

- F.Jacobse

Ik heb er vandaag 3 leesbrillen bij gekocht. +2 sterkte.

Ik had er een op het werk en een thuis. Onhandig als er 1 kapot gaat. Eigenlijk al jaren in die opstelling. Want ik vind dat ik een leesbril eigenlijk niet nodig heb, maar dat is wel zo.

Ik heb toegegeven, ik heb her en der in huis een bril neer gelegd, want het is vreselijk. Nodig



voor mij is het juist andersom. bril nodig voor verdere afstand, maar lezen doe ik zonder bril. thuis heb ik ook nooit een bril op


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 11-12-2022 12:34 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2022 12:30 schreef Attila_the_hun het volgende:
voor mij is het juist andersom. bril nodig voor verdere afstand, maar lezen doe ik zonder bril. thuis heb ik ook nooit een bril op

Goh, zonder Thaise pooier hadden we dit wellicht nooit geweten!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 11-12-2022 12:35 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2022 12:34 schreef El Chulo het volgende:
Goh, zonder Thaise pooier hadden we dit wellicht nooit geweten!

zo zie je maar, wat een kennis zo een zondag toch weer op kan leveren!


“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen