|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
okee, vargen. als je klaar bent met downen, moet je dat ff hier posten ,want dan haal ik het weer weg vanwege mag niet enzo. kijk ff op onze site onder de sectie "bio" en helemaal onderaan staat een linkje "vargen666". Oud Vuil. |
|
Hmm, ik kijk hier nu pas. Maar ik zie geen link op de pagina? Anders mail je me effe op vinterskugge@xs4all.nl ? |
|
neogeo heerscht!!! ff downen |
|
vargen, u got mail Oud Vuil. |
|
Ha tof! ik heb hem binnen, en een mail terug gestuurd. |
|
quote: gvd, helemaal lid geworden van die klub, ingelogged, maar ik mag geer rommetje downen. daar moet je een betaald lidmaatschap voor hebben. iemand anders nog een leuke mame sites, waar wel iets te downen valt? Oud Vuil. |
|
quote: Ik ben er lang geleden ook eens een poos mee bezig geweest, maar die sites zijn bijna niet te vinden. Binnenkort zal ik het eens vragen aan iemand die het toch moet weten en zal ik het hier posten. |
|
okee dan, op 't net is het enorm moeilijk zoeken. Oud Vuil. |
|
@webblaster-wim: ik zal volgende week in mijn oude CD doos de MAME rom CDtjes proberen op te sporen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ok ben benieuwd! Oud Vuil. |
|
Ik heb een oude usenet vriend gemailed en ik zit nu van een FTP server met Mame 0.72 en een zooi bijbehorende Roms te leechen..... ...meer berichten volgen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En? Snaack, jij hebt toch ook die snes emulator op je pc? Simmige spellen draaien prima, maar sommige gaan veul en veuls te snel. Weet jij, of iemand anders, hoe je dat kunt veranderen? Ik kom er niet uit. En das jammer. http://www.romnation.net/ Is wel wat leuks te vinden voor oa snes. |
|
Voor Neo Geo spellen aangezien andere goede sites al genoemt zijn: www.coolrom.com www.planetemu.net (wel in het frans, best kut) Je kan het beste NeorageX voor de nieuwste spellen zoals Metal Slug 5 en Matrimalee. Winkawaks 1.49 gebruik ik zelf, voor de oudere spellen. SNK Playmore gaat veel spellen weer poorten naar de PS2 en Xbox. BIJ KOF 94 Rebout is er voor een iets hoger bedrag een NeoGeo arcade stick bij, precies zoals de oorspronkelijke Neo Geo had. Alle Neo Geo roms kan ik vinden behalve deze: -Rage of the dragons -King of Fighters 2003 Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
quote: Ik weet niet wat voor emulator je gebruikt, maar snes9x is een goede. |
|
Hmm, ik heb snes9xw. |
|
Ik hoop dat als de nieuwe generatie consoles er is, dat we dan arcadeklassiekers als Daytona kunnen spelen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Kun je specifieker zijn over je probleem,misschien ligt het aan je computer? Misschien zijn die roms niet goed, dat kan ook. De Windows versie heb je nodig of was Snes9xw alleen voor Windows? |
|
quote: Daytona heerscht |
|
quote: Nou, sommige roms werken dus prima. Dus op de goede snelheid. Maar bij anderen gaat het spel veel te snel. Neem centipede. Dat beest is in 3 seconden beneden. Of Zombies. Het spel gaat gewoon te snel. Ik hoopte, dat er ergens een optie was, waarmee je dat kunt veanderen. Supermarioland of donkey kong country, niks aan het handje. Het lijkt me dus sterk dat het aan de rom ligt, omdat in principe het spel werkt, maar te snel. |
|
http://www.emuasylum.com/index.php?page=roms&type=list&system=MAME&letter=N Heerschende site, zeg. Ook maar even hier zetten. Krijgt iemand narc aan de praat? Ik gebruik ni mame 32 plus 0.98. Op deze site staan 2 versies, allebei komen ze niet in mijn available lijst voor, na downloaden?!?! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-08-2005 23:36] |
|
Op het moment 13,2 gig aan roms voor mame aan het downen. |
|
quote: Die heb ik ook ooit gehad ja. Vette shit maar uiteindelijk maar weer weg gemikt omdat ik een leven wilde houden |
|
Oldschool gaming is a way of life, raj. En dit scheelt guldens. Hoewel ik de arcadehallen van weleer enorm mis. |
|
Het duurde even, maar ik heb ze binnen. 3.276 r0ms binnen. JOY! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |