![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog geen echte aanrader gehoord dit jaar maar qua metal vooral siked voor de nieuwe Austere. ![]() |
|
absoluuuut!!! Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: even kijken ![]() eerste nummer en vergelijken met eerste nummer Vul je eigen gat. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Zijn er al mensen met lijstjes? Ik heb nog weinig boeiends gehoord. "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
Ja! 1. XweaponX / World of Pleasures - Weapon of Pleasures I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
![]() "The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist." ![]() |
|
![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: Nice! Dank voor de tip! Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
quote: quote: Top! ![]() I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
quote:Tip? Gewoon dezelfde bak herrie als altijd. ![]() ![]() |
|
quote: Ja, die tijden mis ik nog regelmatig. Eigenlijk begon dat al vanaf midden jaren '90, met die breakdowns. Het recept van die muziek was bijkans zo voorspelbaar als de getijden, maar het was daarom niet minder effectief en meeslepend in een livesetting. Iedere band die die sfeer terug weet op te roepen krijgt mijn steun. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
A metalheart is hard to tear apart ![]() |
|
Ik vind t zeker niet onprettig naar te luisteren! ![]() ![]() |
|
Eerste materiaal van 2023 dat er echt bovenuit steekt voor mij, een stuk muzikaler en origineler dan het er uit ziet. Ik kijk al uit naar een full length! ![]() |
|
1) Høstsol - Länge leve döden 2) ...And Oceans - As in Gardens, So in Tombs 3) Insomnium - Anno 1696 4) Kalmankantaja - Second Death 5) Memoriam - Rise to Power 6) Ocean Of Grief - Pale Existence 7) Tulus - Fandens kall 8) Cult Of Fire - Om Kali Maha Kali 9) Tryglav - The Ritual 10) Katatonia - A Sunset Choir for the Daylight Harvest (ep) Zenial ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |