![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote:Overall, best een zwakke performance. |
|||||||||
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Lekkere (begin)riff, en ik hoor ook een paar leuke melodielijnen. Wel lelijke drums Maar als het de bedoeling is van deze single om aandacht te genereren voor Floor's werk in het algemeen, dan lukt dat bij mij wel. Ik zit inmiddels weer Northward te luisteren. Wat een goed album is dat, man man. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 21-08-2026 15:04] Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Core achtige drums. Niet tof. Kutliedje ook. Ik heb onderhand werkelijk geen idee meer wat dat mens muzikaal überhaupt wil doen, behalve kennelijk alles. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Ja, same here. Mijn interesse is totaal aan het verdwijnen. Niet dat ze niet kan zingen, maar met alles wat ze tegenwoordig doet doet ze zichzelf tekort. Maar dat zijn mijn 2 centen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Als mijn voornaamste werkgever in de slaapstand zou gaan, zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen als Floor: de boer op en me overal laten zien. Met name op die relatief nieuwe markt die voortkomt uit Beste Zangers. En iemand als Gordon Groothedde kan dan prima als bruggenbouwer fungeren. Wat dat betreft heeft ze het op zich best goed voor elkaar. Maar of dit echt zo helemaal haar ding is, zoals het persbericht natuurlijk suggereert, betwijfel ik. Het lijkt me eerder dat ze zoekt naar een vorm als soloartiest, en deze keer "dan maar" teruggrijpt op metal (met een popproducer). Een soort eindstation of doodlopende straat zal het vast niet zijn, daarvoor heeft ze inderdaad te veel in haar mars. Eerder een omweg. Ons blijft hopen. [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 22-08-2026 23:21] Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
.... van wat ik zo'n beetje meekrijg van hun drummer, is dat deze nieuwe band van haar erg goed opgepakt wordt. Ze doen veel erg grote shows (dus niet "erg veel", maar letterlijk "veel erg grote shows"), meer , en ook voor komend jaar staat er veel op de agenda. Natuurlijk kan het zijn dat het je ding niet is, maar ik denk dat er meer dan genoeg interesse is vanuit de scene om van haar eigen band een heel groot succes te kunnen maken. En dat gun ik elke hardwerkende muzikant. (ook al zal ik het thuis niet op zetten) overigens denk ik dat dat 'beste zangers' gebeuren er nauwelijks toe doet, juist in het buitenland doet haar band het heel goed. [Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 22-08-2026 23:54] lampje |
|||||||||
| Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
| Index / Heavy Metal |