|
Auteur: |
|
|
zo alstublieft... Kankerlul |
|
shit zeg waar heb je die vandaan? erg bedankt iig!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
graag gedaan hoor, ik heb ze van een cover site... de cover van Mistreated staat er ook op www.cdcovers.cc, dan naar covers en vervolgens bij de audio op S klikken, dan zie je m vanzelf tussen het rijtje staan Kankerlul |
|
quote:Had ik nog niet aan gedacht Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
succes Kankerlul |
|
Tsja... als je covers zoekt zou ik ook niet op coversites zoeken |
|
Er staat wel héél véél metal bij hoor, alleen als je de echte underground dingetjes zoekt dan is het ander verhaal BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Hèhè Waar heb ik dat nog gehoord? En trouwens ik heb the tracktitles liggen zulle. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Zou iemand S.D.I. kunnen uploaden naar die server? Dan bezorgt Iron Glory me die wel, of hoe krijg ik mijn eigen Login/pass?? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
SDI Cd's zijn heel zeldzaam zaten geloof ik destijds op Scratch records, als je die wil scoren moet je erg veel geluk hebben en een hoop geld ervoor uit trekken onder de $ 60 heb je weinig kans denk ik! gave band dat wel! |
Index / Heavy Metal |