|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Fingers crossed! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Politiek gerelateerde briefjes komen natuurlijk gewoon in het politiektopik. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op zich kun je een discussie hebben over tokkie-meningkjes over politiek verpakt in makkelijk, op de persoon, zuur vingerwijzen, waarbij politiek ook niet altijd t centrale thema is, wel onder het kopje politiek valt. Nou ja, jammer. Het was te proberen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Niet afgevuurd is geen kattenpis. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ALtijd je kruit verschieten voordat je de beer verkoopt When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Kijk die tokkieroeper weer eens full retard projecteren. Ik zou me als ik ND was ook niet door zo'n mafklapper als jij laten cancellen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ja want dit topic is ook van mijn hand, tevens de instemmende posts erover. Zo en nu jij weer reageren en zorgvuldig je woorden kiezen om zo slim en on top of the game over te komen, nog wat vissen naar mijn happiness enzo. Uiteraard met wat zeer sarcastisch overkomende smileys om te trachten t wat kracht bij te zetten. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ondertussen heb ik nog geen enkel briefje gezien. |
|
Je hebt er zelf eentje gepost om ND te narren, Tom. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Praat je weer met jezelf Tom? Is de drugs op? |
|
DACHT IK EEN TOPIC GEVONDEN TE HEBBEN WAAR DIE LEUKE BRIEFJES WEL DE NODIGE AANDACHT KRIJGEN, MAAAR NEEEEEEEE Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
verdimme toch, moest deze hier posten https://www.buttkicken.nl/briefje-van-jan-aan-frans-van-drimmelen/ signature |
|
quote: Ik heb 'm even voor je gefikstdt. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-05-2023 18:32] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hé, een briefje! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Willen jullie kloons opzouten? Dank u. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik voel me gevleid door alle aandacht. Het moedigt me ook aan om sowieso door te gaan met het posten van briefjes. Ik overweeg zelfs om ze voortaan als extraatje te quoten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Volgens mij zit Fusion veel meer om aandacht te springen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Nog niet aan gedacht om zelf een briefje te fabriceren en te posten? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Teveel moeite. Jij en XXL zijn ook niet de doelgroep. Al zijn jullie uiteraard vrij om de briefjes te lezen als jullie daar behoefte aan hebben. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Word je soms betaald door die dikzak met zijn briefjes? Of ben je hem zelf? Je lijkt er wel een beetje op eerlijk gezegd. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De tering.... Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: is je moeder fataal geworden. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-05-2023 22:42] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hoi, hoi. Mag ik jullie er aan herinneren dat Jezus van jullie allemaal houdt. En het maak niet uit of je nou briefjes post, of zoals de meesten van jullie tokkie bent of een trolaccount of net als ik (Fusion aka Appelflap) en nog een paar 'vrindjes' zelfingenomen uit de hoogte doet of zelfs het tegenwoordig populaire cancellen waar ikzelf een groot liefhebber van ben niet schroomt. Ik lees de briefjes overigens wel altijd maar de schrijfwijze kan me niet bekoren. Dat is de reden waarom ik afgeef op deze briefjes. Inhoudelijk is er meestal niks op af te dingen. Doei, doei. Verstuurd vanaf mijn Motorola. Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk |
|
Briefje aan mezelf. Dit is het juiste topic. signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |