IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Tour de France,your cup of tea or not? Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2002 16:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Na het WK voetbal,is er binnekort de tour weer.Like or dislike?Wie wordt de winnaar?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-06-2002 17:00 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik kan goed naar wielrennen kijken. Heb het zelf ook een tijdje gedaan. Die eerste etappes vind ik niet zo boeiend, maar de bergetappes in de Alpen en Pyreneeen zeker wel!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-06-2002 17:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tour = leuk voor als jeje aan het vervelen bent omdat het zo warm is.
L. Armstrong mag/zal hem winnen.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 18-06-2002 17:01 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik vind het altijd wel leuk om zwetende mannetjes zich de longen uit hun lijf te zien fietsen op een of andere berg, terwijl ik lekker met een koud drankje op de bank lig.

Verder ben ik geen fan van wielrennen. Het is gewoon een wedstrijdje "wie heeft de beste doping".


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2002 17:02 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:01 schreef DimmuChild het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk om zwetende mannetjes zich de longen uit hun lijf te zien fietsen op een of andere berg, terwijl ik lekker met een koud drankje op de bank lig.

Verder ben ik geen fan van wielrennen. Het is gewoon een wedstrijdje "wie heeft de beste doping".


Ja,nog een dopingaffaire dit jaar aub


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-06-2002 17:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:01 schreef DimmuChild het volgende:
Het is gewoon een wedstrijdje "wie heeft de beste doping".


Fout, het is een wedstrijdje "niet betrapt worden".


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-06-2002 17:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:01 schreef DimmuChild het volgende:
Verder ben ik geen fan van wielrennen. Het is gewoon een wedstrijdje "wie heeft de beste doping".


Dat slaat helemaal nergens op. Het zijn enkelingen waardoor jij een dergelijke ondoordachte opmerking gaat maken.

Wat wel jammer is, is dat wielrennen echt een teamsport is geworden, en niet meer individueel is. Als een knecht 10 minuten voorop rijdt moet hij wachten omdat zijn kopman niet in die kopgroep zit...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 18-06-2002 17:04 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Nee nix voor mij. Ik haat fietsen. En van kijken naar mensen die fietsen word ik ook niet blij.


bla...bla...bla...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2002 17:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

We hebben een S
We hebben een A
We hebben een A
We hebben een I


SAAI !

Komt er nu over elk sportevent een topic?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-06-2002 17:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Bolletjestrui, gele trui; voor mij is het allemaal een bruine trui

Die fans langs de weg vind ik helemaal het debielste van het debielste; uren staan wachten om ze langs te zien racen; dat duurt een minuut of 2; geweldig man!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-06-2002 17:07]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2002 17:08 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

En dan mogen ze lekker zwoegen met heet weer om een beker en een hoop geld te krijgen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-06-2002 17:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


Wat is er in godsnaam boeiend aan naar het kijken van wielrennen?

dat is zoiets als het paringsgedrag van de geelgevlekte woestijnmossel.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-06-2002 17:09 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Not my cup of tea, maar beter dan voetbal.



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 18-06-2002 17:09 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

LOL@jenje

en ik ben het er gloeiend mee eens. de tour is wel het saaiste van he saaiste


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-06-2002 17:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Het enige leuke is als er een in het ravijn pleurt of afdalingen.


Bazzio Attacks!!!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-06-2002 17:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:08 schreef aerodis het volgende:
Wat is er in godsnaam boeiend aan naar het kijken van wielrennen?

dat is zoiets als het paringsgedrag van de geelgevlekte woestijnmossel.




In de woestijn zijn geen mossels...?

Net my point;wielrennen is even saai als voetbal,maar sommige mensen schijnen het leuk te vinden en ik probeer met deze topic te achterhalen waarom...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-06-2002 17:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:09 schreef rajackar het volgende:
en ik ben het er gloeiend mee eens. de tour is wel het saaiste van he saaiste


Je vergeet alle vormen van tennis en golf .


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-06-2002 17:12 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:11 schreef TNightmare het volgende:
Je vergeet alle vormen van tennis en golf .


Tennis? welnee, daar heb je Anna


Bazzio Attacks!!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 18-06-2002 17:13 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:11 schreef TNightmare het volgende:
Je vergeet alle vormen van tennis en golf .



Tennis is haast nog erger dan wielrennen !!!


bla...bla...bla...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-06-2002 17:15 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:12 schreef bazzio het volgende:
Tennis? welnee, daar heb je Anna


Anna daar was ik vrij snel op uitgekeken. En verder heeft tennis niet zoveel schoons te bieden... De Williams sisters bijv.

Maar is er verder gewoon helemaal niemand hier die wielrennen kan kijken?!

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 18-06-2002 17:15]


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 18-06-2002 17:17 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:15 schreef TNightmare het volgende:
....
Maar is er verder gewoon helemaal niemand hier die wielrennen kan kijken?!


Kan kijken wel. Wil kijken NEE


bla...bla...bla...


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 18-06-2002 18:04 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2002 17:03 schreef TNightmare het volgende:
Dat slaat helemaal nergens op. Het zijn enkelingen waardoor jij een dergelijke ondoordachte opmerking gaat maken.

Hmm, zijn er toch wel meer dan een enkeling hoor, hoe jammer het ook is.
quote:

Wat wel jammer is, is dat wielrennen echt een teamsport is geworden, en niet meer individueel is. Als een knecht 10 minuten voorop rijdt moet hij wachten omdat zijn kopman niet in die kopgroep zit...

Dit vind ik juist het mooie aan wielrennen. Vooral in de klassiekers vind ik 't super. Zoals een Museeuw vorig jaar de zege aan Knaven schenkt is geweldig.


Drink met matuh............., nooit alleen.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 18-06-2002 18:32 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Viewable


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 18-06-2002 18:45 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Het hoogtepunt van het sportjaar!
Ik doe ook elk jaar weer mee met http://www.tourmanager.nl

Zo beleef je deze prachtige sport nog intenser!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-06-2002 18:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kheb leukere dingen te doen, bijvoorbeeld zelf een stukje fietsen


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-06-2002 18:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wielrennen is not my cup of tea.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen