![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
dat vraag ik me ook wel eens af ja ![]() ![]() |
|
quote: Herstel, ik was er volgens mij al eerder ![]() ![]() |
|
ontopic hehe jah goed idee meneer zenial ![]() ![]() ![]() ![]() *kuch* ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-06-2002 20:59] Je moeder. ![]() |
|
Ik vind dat soort statistieken behoorlijk loos en onbelangrijk, zonde van tijd die erin gestoken wordt. ![]() |
|
quote: de vorige statistieken namen al veel van de server in beslag, ik denk niet dat het dus veel gevolg zal hebben .. ![]() |
|
Die statistieken bij mij worden gewoon 1 keer per week gegenereerd, dus die nemen weinig van de server in beslag... Zenial ![]() |
|
quote: een baan bij het CBS is denk ik wel een goed idee voor jou. ![]() |
|
40% van de statistieken zijn onjuist ![]() ![]() |
|
quote: Statistisch gezien is dat een juiste uitspraak Mooie statistiek om bij te houden .. aantal username's van Panda, aantal domme uitspraken van Panda .. ![]() |
|
wist je dat 43.7 % van alle statistieken ter plekke wordt bedacht? ![]() |
|
quote: Ik dacht dat dat 37,5 % was... ![]() |
|
Hmm... geen reactie als ik een voorstel doe... Dan maar zeuren ![]() PAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!! Wil je statistieken programmeren??????????????? Of zal ik t voor je doen? Ghehehehehhe Zenial ![]() |
|
quote:Ow.. ik dacht dat Jenje gewoon een bijproduct van de codebase was ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: I'm one hell of a bug *evil laughter* ![]() |
|
quote: hahahaha LOL ![]() ![]() |
|
ik wist niet dat er al een topic bestond met deze vraag ![]() ![]() ![]() |
|
quote: duidelijk net bedacht dus ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Heeft ZM totaal geen openbare statistieken? ![]() |
|
Alleen dat lijstje van wie t meeste heeft gepost, voor de rest heb ik van ZM nog nooit statistieken gezien... ![]() Zenial ![]() |
|
Er zijn wel statistieken, maar ik weet niet of die openbaar gemaakt mogen worden van Paul... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
Waarom niet??? ![]() Zenial ![]() |
|
quote:Geen idee, ik zal zijn aandacht er even op vestigen, ok? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
![]() Zenial ![]() |
|
Ik ga geen rare statistieken voor het forum maken. Ik heb eventueel wel de bezoekers stats en die staan op http://osmium.zwaremetalen.com/usage/zm/ ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |