|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hmm, het is idd een fijn programma. Alleen als je het afsluit dan duurt het een tijdje voor het ook van je scherm weg is. |
|
Wel... volgens mij is die HTML shit trouwens ergens in de options te omzeilen. Er zijn toch ook nadelen aan Mailwarrior... als ik een Rhodium mail krijg en ik druk op reply gaat het naar de afzender ipv naar Rhodium . En ik een 'reply to all'-knop wordt is hard nodig!!! |
|
quote: Hmm pegasus mail .. Ik behoor van een bedrijf mail te krijgen, zij werken met pegasus, en ALLES is onleesbaar en oncodeerbaar. Pegasus is dus bagger .. |
|
Hm, ik denk eerder dat dat aan wat instellingen ligt. En misschien gebruiken ze een oude versie? Als Pegasus de bugs mist die Mailwarrior heeft, de security holes mist die Outlook heeft en de lompheid & microsoftslijmerij mist die Eudora heeft, ga ik er graag voor. Ach.... |
|
Ik vind het beter dat de nieuwe berichten onderaan staan. Op een gewoon blad lees ik namelijk ook van boven naar beneden. |
|
quote: jamaar :trouwens, als je dit forum via active topics bekijkt, dan staan de nieuwe posts ook bovenaan, dusss . Oud Vuil. |
|
quote:das wel goed |
|
Boven aan onder aan het is allemaal zo afhankelijk van je perspectief Als ik op me kop sta, staan ze onderaan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Vorige pagina |