|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
was een gave avond! bands waren allemaal vet, grobar toch net iets minde.r. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Leng T'che wil ik nog wel een keertje zien, zeer toffe band |
|
vond alleen mangled en aborted goed |
|
het bier, dan vond ik ook heel erg goed. en de kabouterkonten |
|
quote: die foto van de kabouter laat alleen zijn voorkant zien. ik zal de foto's van de 20ste tijdens kerst bij mijn ma gaan inscannen, |
|
nee, de jongens van grobar hadden van ons fotos geknipt toen de 'moon inferno' is begonnen en wij arnhem zijn ingegaan... |
|
Mmm...Blijkbaar had ik dus toch beter wel kunnen gaan.GVD Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
hadden dat maar meer mensen gedacht, want het was een beetje lam |
|
Ja het werd sowieso een beetje kut aangezien die datum hetzelfde was als concert Shadowlord en Victimizer Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
wie gaat er nou naar shadowlord ipv een death& grind fest. bovendien spelen die de komende tijd echt overal |
|
tja, mensen moeten keuzes maken, maar de bands deden hun best... jammer dat alles zo vroeg dicht is in arnhem |
|
hier de foto van de kabouter, tammi heb jij het mail adres van joep? kan het niet meer vinden, en hij wilde de foto graag hebben. |
|
|
|
quote: Daar kwam ik laatst ook pas achter.... Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Waarschuwing, de volgende link bevat reclame: http://www.hollandsmetaal.nl/article.php?sid=905&mode=thread&order=0 bij de recensie staat een link naar meer foto's |
|
leuke en eerlijke recentie, alhoewel de muzieksmaak wel te vinden is.. maar maakt dat wat uit?! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |