|
Auteur: |
|
|
Hmm... staat me iets van bij dat de BBC zoiets vroeger ook uitzondde ofzo. Als het is wat ik denk dat het is, dan heb wel een paar gezien. Het grappigste is dan ook als ze gaan meepraten alsof ze acteurs in de film zijn.. en dan de meest stomste dingen zeggen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Doet me denken aan een filmpje van een stel klasgenoten van destijds op het GLU die een Star Trek the Next Generation aflevering gedubt hadden. |
|
Waar, wanneer en hoelaat? Klinkt al net zo lijp als God, the devil and Bob. Das een hele flauwe, maar uiterst grappige, tekenfilm. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Pffff ik maak liever m'n eigen grappen |
|
quote: Is dat niet een beetje saai? Vooral met jou humor? (au, au, au, sorry, ik kon het niet laten...niet slaan!) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: (offtopic) eej dennis die kaarten voor Arch enemy zijn alleen hier in de vvk dus dan weet je het Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Da's wel weer zo .... daten? |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die film daarvan is echt ongelofelijk flauw, maar daarmee ook extreem grappig , aanrader!!! MST3000 = "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Het is niet EEN film, het zijn een hele zooi films die ze van commentaar hebben voorzien... Maar zoiets moet je echt een keer gezien hebben om te snappen hoe leuk t is Zenial |
Index / Nieuws, actualiteit en media |