|
Auteur: |
|
|
Overlooking the ancient lands of sensational heavy metal, Norway's COFFIN STORM is the new band consisting of a trio of Kolbotn veterans, with the lineup of Apollyon (AURA NOIR, LAMENTED SOULS) and Bestial Tormentor (INFERNÖ, LAMENTED SOULS) completed by DARKTHRONE's Fenriz on vocal duties. https://blabbermouth.net/news/darkthrones-fenriz-teams-up-with-aura-noir-inferno-members-in-new-band-coffin-storm De zang is... mja. Misschien dat wat galm oid zou helpen. Het klinkt op deze manier niet bepaald episch imo. De muziek is echt te gek, vind ik. Heel erg ouderwets riffwerk, heerlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Fenriz is geen zanger nee Zonde, vind het vooral storend Hafgufa |
|
Haha wat erg "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Op basis van de reacties die ik links & rechts heb gelezen, had ik het erger verwacht. Maar ik ben stiekem wel een Fenriz-fanboy. Dergelijke vocalen/zanglijnen deed hij ook op Vårjevdøgn. Nu ik er zo over nadenk ligt dit gehele project in het verlengde van sommige ideeën die op die opnames al kan horen. Darkthrone heeft natuurlijk tegenwoordig ook veel meer ouderwetse heavy metal-invloeden in zich. Rondom The Underground Resistance liep Fenriz al met het debuut van Christian Mistress te dwepen als "Heavy metal just te way we like it". Dat is objectief kwalitatief ook geen goede schijf, maar ik vind'm wel lekker. Nee echt best is het indd niet, maar ik vrees dat ik er wel doorheen kan luisteren. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind de zang nieteens heel slecht gedaan. Goed, er had iets meer aandacht aan gegeven kunnen worden. Maar het had toch wel beter opgenomen kunnen worden qua sound. De muziek is iig echt gaaf,cwat ik al zei. Ik ben enorm fan van dit soort slaggitaar partijen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het album is afgelopen vrijdag uitgekomen. De zang is matig, maar dat vind ik de muziek ook eigenlijk. Niet heel boeiend helaas. |
Index / Heavy Metal |