|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
in ieder geval een boek. in een metalblad, dat nu in de winkel ligt (niet de aardschok) staat een artikel over haar. ik denk ook dat de discografie vermeld staat maar dat weet ik niet zeker in dit artikel heb ik ook dat nieuwtje over dat boek aangetroffen. ik ben wel benieuwd naar haar muziek. ik verwacht net zoiets als de laatste van empyrium. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-06-2002 10:30] |
|
Empyrium .. kennik niet ... Is dat tof (kut AG is plat grr) |
|
quote: ja, ik moet altijd aan de middeleeuwen en heide terreinen en naaldwouden denken bij hun muziek. vooral "were at night the woudgrouse plays" is echt te gek. de muziek is volledig acoustisch maar dat geeft niks. |
|
Ah stoer. HR is ook volledig akoestisch en authentiek, dat vind ik er juist zo mooi aan, een keer wat anders dan alle electrische apparaten. Heb jij mp3-tjes van Empyrium? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-06-2002 10:56] |
|
Empyrium lijkt helemaal niet op Hagalaz' Rundance. Hagalaz' is pagan/folk en Empyrium is een beetje romantische middeleeuwse muziek. De eerste 2 Empyrium albums (songs of moors and mysty fields, a winter sunset)zijn een beetje doom/black/folk, de laatste 2(where at night the woodgrouse plays, Weiland) zijn helemaal accoustisch, er mooi! Andrea van hagalaz heeft onder die naam nog meer albums uitgegeven. ook heeft ze in haar jonge jaren onder de naam Nebel Hexe ook een cd van Aghast - hexerei im zwielicht der finsternis gemaakt en das dan weer hele vage dark ambient |
|
Markam, heb jij die laatste cd van Hagalaz' Runedance? |
|
nein, leider nicht. Ik heb alleen volven, maar wil de rest ook graag hebben. heb wel aghast. Zit jij ook al op de *you know what* van *you know who*? daar staat ie op [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 19-06-2002 14:37] |
|
Ik heb Aghast idd al van dat ene ding van die ene gozer geplukt. Viel mij engzins tegen. Dat Empyrium klinkt mij wel aantrekkelijk, heb jij daar mp3's van en zo ja kun jij die dan op dat ding zetten. |
|
quote: ja, ik heb twee originele cd's en de een titel op mp3. ik heb inmiddels gelezen dat beide bands niets op elkaar lijken maar goed.de laatse van empyrium zijn toch aanraders. |
|
Kun jij beide de je-weet-wel van je-weet-wel-wie? Kun je ze daar opgooien? |
|
quote: ik wil wel maar ken het niet omdat ik nog ouderwets een stomme modum bezit. ik wil wel een cd-tje jou richting opsturen gevuld met mp3's |
|
*zoen*zoen*zoen* Als je dat zou willen doen ! graag ! |
|
quote: mail me je adres maar effe, dan zal ik van het weekend voor je in elkaar zetten. |
|
U have mail |
|
ik vind deze band ook leuk.. Probleem is ik kan niet meer downloaden en ik heb maar 2 nummers.. |
|
Aghast is prutszooi. Staan maar een paar leuke dingen op. Vroeger vond ik het wel te gek. |
|
man, ik heb friggas web! keigoede cd! ik voel moeder natuur naast me zitten tijdens het beluistren van deze cd! welkome afwisseling. |
|
quote: heb jij toevallig het origineel? en wil je dat dan ook kwijt? |
|
quote: downloaden is gay Je moeder. |
|
quote: dan ben ik flikker van de bovenste plank en ben er nog trots op ook |
|
On topic. |
|
Hagalaz Runedance - A Tale of Faith (Folksvang Awaits) lekker nr! |
|
Damn, daar ben ik al tijden naar op zoek, ff SheRa lief aankijken. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
quote: SheRa en Hagalaz'???? No way dudde ... Zul je mij lief aan motten kijken |
|
quote: *grin* Jou zie ik vandaag niet/heb ik nog nooit gezien. SheRa wel, volgens mij om 13.30. Maar inderdaad, zou jij misschien in de gelegenheid zijn mij mijn speurtocht naar HR te laten beƫindigen, dus met goed gevolg afsluiten. *kijkt lief* P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |