IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hagalaz' Runedance Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 9:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zit nu Volven te luisteren.
En elke keer weer krijg je dat velden en bergen gevoel van die muziek.

Wat heeft die vrouw eigenlijk allemaal uitgebracht?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-06-2002 10:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

in ieder geval een boek.

in een metalblad, dat nu in de winkel ligt (niet de aardschok) staat een artikel over haar. ik denk ook dat de discografie vermeld staat maar dat weet ik niet zeker in dit artikel heb ik ook dat nieuwtje over dat boek aangetroffen. ik ben wel benieuwd naar haar muziek. ik verwacht net zoiets als de laatste van empyrium.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-06-2002 10:30]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Empyrium .. kennik niet ...

Is dat tof (kut AG is plat grr)

attila_de_hun
Posted 19-06-2002 10:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 10:33 schreef Jenje het volgende:
Empyrium .. kennik niet ...

Is dat tof (kut AG is plat grr)

ja, ik moet altijd aan de middeleeuwen en heide terreinen en naaldwouden denken bij hun muziek. vooral "were at night the woudgrouse plays" is echt te gek. de muziek is volledig acoustisch maar dat geeft niks.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah stoer.
HR is ook volledig akoestisch en authentiek, dat vind ik er juist zo mooi aan, een keer wat anders dan alle electrische apparaten.

Heb jij mp3-tjes van Empyrium?

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-06-2002 10:56]

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 19-06-2002 14:31 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Empyrium lijkt helemaal niet op Hagalaz' Rundance. Hagalaz' is pagan/folk en Empyrium is een beetje romantische middeleeuwse muziek. De eerste 2 Empyrium albums (songs of moors and mysty fields, a winter sunset)zijn een beetje doom/black/folk, de laatste 2(where at night the woodgrouse plays, Weiland) zijn helemaal accoustisch, er mooi!

Andrea van hagalaz heeft onder die naam nog meer albums uitgegeven. ook heeft ze in haar jonge jaren onder de naam Nebel Hexe ook een cd van Aghast - hexerei im zwielicht der finsternis gemaakt en das dan weer hele vage dark ambient

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 14:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Markam, heb jij die laatste cd van Hagalaz' Runedance?

Markam
Usericon van Markam
Posted 19-06-2002 14:36 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

nein, leider nicht. Ik heb alleen volven, maar wil de rest ook graag hebben.

heb wel aghast. Zit jij ook al op de *you know what* van *you know who*?

daar staat ie op

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 19-06-2002 14:37]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 14:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb Aghast idd al van dat ene ding van die ene gozer geplukt.
Viel mij engzins tegen.

Dat Empyrium klinkt mij wel aantrekkelijk, heb jij daar mp3's van en zo ja kun jij die dan op dat ding zetten.

attila_de_hun
Posted 19-06-2002 14:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 10:53 schreef Jenje het volgende:
Ah stoer.
HR is ook volledig akoestisch en authentiek, dat vind ik er juist zo mooi aan, een keer wat anders dan alle electrische apparaten.

Heb jij mp3-tjes van Empyrium?

ja, ik heb twee originele cd's en de een titel op mp3.

ik heb inmiddels gelezen dat beide bands niets op elkaar lijken maar goed.de laatse van empyrium zijn toch aanraders.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kun jij beide de je-weet-wel van je-weet-wel-wie?
Kun je ze daar opgooien?

attila_de_hun
Posted 19-06-2002 14:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 14:41 schreef Jenje het volgende:
Kun jij beide de je-weet-wel van je-weet-wel-wie?
Kun je ze daar opgooien?

ik wil wel maar ken het niet omdat ik nog ouderwets een stomme modum bezit. ik wil wel een cd-tje jou richting opsturen gevuld met mp3's

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*zoen*zoen*zoen*

Als je dat zou willen doen !
graag !

attila_de_hun
Posted 19-06-2002 14:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 14:43 schreef Jenje het volgende:
*zoen*zoen*zoen*

Als je dat zou willen doen !
graag !

mail me je adres maar effe, dan zal ik van het weekend voor je in elkaar zetten.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2002 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

U have mail

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2002 15:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vind deze band ook leuk..
Probleem is ik kan niet meer downloaden
en ik heb maar 2 nummers..

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-06-2002 15:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Aghast is prutszooi. Staan maar een paar leuke dingen op. Vroeger vond ik het wel te gek.

attila_de_hun
Posted 03-08-2002 19:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

man, ik heb friggas web! keigoede cd! ik voel moeder natuur naast me zitten tijdens het beluistren van deze cd! welkome afwisseling.

Markam
Usericon van Markam
Posted 03-08-2002 21:57 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 19 juni 2002 15:23 schreef Vargen666 het volgende:
Aghast is prutszooi. Staan maar een paar leuke dingen op. Vroeger vond ik het wel te gek.

heb jij toevallig het origineel? en wil je dat dan ook kwijt?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-08-2002 22:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 juni 2002 15:22 schreef wladimir het volgende:
ik vind deze band ook leuk..
Probleem is ik kan niet meer downloaden
en ik heb maar 2 nummers..

downloaden is gay

Je moeder.

Child Of The Damned
Usericon van Child Of The Damned
Posted 04-08-2002 22:30 by Child Of The Damned Wijzig reactieProfiel van Child Of The DamnedQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 22:13 schreef karnivoor het volgende:
downloaden is gay

dan ben ik flikker van de bovenste plank en ben er nog trots op ook

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 04-08-2002 22:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

On topic.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 05-08-2002 1:59 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Hagalaz Runedance - A Tale of Faith (Folksvang Awaits) lekker nr!

Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 05-08-2002 10:59 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

Damn, daar ben ik al tijden naar op zoek, ff SheRa lief aankijken.

P.

Wie men liefheeft kastijdt men!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2002 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 10:59 schreef Pagan het volgende:
Damn, daar ben ik al tijden naar op zoek, ff SheRa lief aankijken.

P.

SheRa en Hagalaz'????

No way dudde ... Zul je mij lief aan motten kijken

Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 05-08-2002 11:48 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 11:37 schreef Jenje het volgende:
SheRa en Hagalaz'????

No way dudde ... Zul je mij lief aan motten kijken

*grin*
Jou zie ik vandaag niet/heb ik nog nooit gezien. SheRa wel, volgens mij om 13.30.
Maar inderdaad, zou jij misschien in de gelegenheid zijn mij mijn speurtocht naar HR te laten beƫindigen, dus met goed gevolg afsluiten. *kijkt lief*

P.

Wie men liefheeft kastijdt men!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com