|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben ik helemaal met je eens, maar dit is een manier van aandacht vragen voor een kwestie, niet het doorduwen ervan. Dit is dus ook niet om zielig te doen. En over dat je er veel van af weet, dat zou heel goed kunnen en dat spreek ik ook absoluut niet tegen, maar je moet inderdaad zoals jij zegt je wel bedenken dat wij als westerse mensen het meest luxe en lamme leven leiden van alle organismen op deze wereld. |
|
quote: oja net een Trancehopper van de scooter geflikkerd, zonder helm natuurlijk en vanzelfsprekend zat hij er lekker breed op! er zal maar zo'n gast+scooter op je motorkap klappen. wel mooi een dikke deuk en je ruit eruit |
|
een gast van me klas ook zo een trancenicht wat van zijn scooter getrapt.. it wasn't me.. Hij had een vette wond op zijn gezicht |
|
quote: als je met een scooter valt is dat terecht |
|
quote: Tja, laat em lekker verhongere zou ik zeggen,..... irritante mensen .. opsoute! *PANG* *PANG* sebinsagoil |
|
Waarom moeten wij ons druk maken als zij zich zelf aan het uit hongeren zijn ??? Ze doen het toch zelf ? Het zelfde als ze zich in de fik steekt, leuk truukje maar waar haalt ze het geld vandaan om een jerry can te kopen, met benzine (dat fikt toch het beste), en de aansteker/lucifers niet te vergeten. En dan op onze kosten nog ff een jaar in het zieken huis liggen, als wij in hun land gewond raken (tijdens door reis/vakantie/ of wat dan ook) Dan mogen wij de volle hap betalen. Zucht,........................... Het klinkt bruut, maar als die mensen zo gek willen doen,...... problememn lossen zich zelf op door hun eigen stomme gedrag. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 19-06-2002 22:04] Wiegen Meister ! |
|
quote: hongerstaking is voor die idioten heel normaal, is gewoon de volwassen manier van net zo lang huilen tot je een snoepje krijg... My madness, my sadness |
|
en trouwens... stel er komt hier een burgeroorlog en nederlanders moeten vluchten. Denk maar niet dat turkije ofzo ons als vluchtelingen gaan opnemen, die nemen zelfs dr eigen vuil niet terug. ps ik ben gen rasist maar nederland is gewoon veel te makkelijk met dit soort dingen. ik heb welles verhalen van buitenlandse vrienden gehoord. nederland wordt letterlijk door veel buitenlander gezien als HET land om naar te "vluchten" hang een zielig oorlogsverhaaltje op en je zit binnen no-time in een flatje terwijl je als nederlander hier in dordrecht ruim 3 jaar bezig ben! [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 20-06-2002 7:15] My madness, my sadness |
|
quote: Yeah right.. Ik wil jullie allemaal wel eens in hongerstaking zien gaan, zien of jullie dat volhouden... Als mensen helemaal geen middelen meer hebben om iets aan hun situatie te veranderen, dan gebruiken ze het laatste wat ze nog hebben, nl. hun eigen lichaam. Het is een wanhoopsdaad, en niet iets wat je zomaar eventjes doet om aandacht te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 20-06-2002 12:00] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Stoer. had me ff opgebelt dan maakte ik meteen wat fotos Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Je mocht niet in de buurt komen! |
|
huh, gebeurt zulke ongein nu ook al in Neuderland?! |
|
quote: niks meer aan toe te voegen |
|
Hongerstaking is heftig idd, maar ze eten wel bepaalde vitaminetabletten waardoor ze het langer kunnen volhouden; da's toch valsspelen... Wat wel belachelijk is was die gast die mensen ging gijzelen omdat hij ontevreden was met z'n breedbeeld tv. Zelf irriteer ik me mateloos aan mensen die zo creatiefloos zijn dat ze het gore lef hebben om anderen zomaar om vermaak te vragen. Ook mensen die maar lullen om geluid voor te brengen en daarna ook nog eens in herhaling vallen enzo... Houd dan godverdomme je bek!!!! Aandachtsorgels... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2002 15:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vindt het zeer onlogisch om in hongerstaking te gaan om politiek asiel af te dwingen. Honger is namelijk nog nooit een reden geweest om mensen in dit land toe te laten. Je kunt wel politiek asiel aanvragen, maar geen honger-asiel... Met een systeem wat nergens op slaat gaan mensen ook dingen doen die nergens op slaan. Als je crepeert van de honger, en miljoenen anderen in jouw land creperen ook van de honger, dan heb je geen recht op een asielaanvraag. Dan moet je maar afwachten of de WFO een zak bonen boven jouw dorp uit een vliegtuig flikkert. Maar als je politiek asiel geweigerd is en je in Nederland zielig op de stoep gaat liggen en weigert te eten is er vanzelf een instantie die medelijden met je krijgt en je tussen de mazen van de wet heenssluist... Ik vindt persoonlijk dat we van dat hele asielzoekers systeem afmoeten, ons geld is in dat soort landen 10 x zoveel waard dus kun je het beter gebruiken om projecten op te zetten om ze in hun eigen land, in hun eigen cultuur te helpen. Bla |
|
quote: dus de eigenbelangenvan die kerel gaan boven de wetten van het land waar hij te 'gast' is Je moeder. |
|
quote: zeer goede vraag, ik wacht op het antwoord dat SQT wil geven [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-06-2002 16:39] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nee, maar het leven is geen wetboek, ieder mens (en dier) verdient een goed leven en daar hoort zo'n man zeker ook bij. Wij hebben het hier goed, al beseffen we ons dat niet altijd, en zo'n man niet. Stel dat hij hier komt omdat het hier iets beter is dan in zijn land, dan is het inderdaad beter om hem terug te sturen. Kan hij niet terug omdat hij in zijn land gevaar loopt dan vindt ik dat we hem niet terug mogen sturen. Nogmaals, ik weet niet waarom hij in hongerstaking is gegaan, dus ik kan ook niet zeggen wat het beste is, maar in hongerstaking ga je niet zomaar, dus je mag zo'n man niet zomaar afkraken en zeggen dat hij 'terug' moet gaan. Ik zeg dus niet dat deze man boven de wet staat, zeker niet, maar het leven draait om gevoelens en niet om precieze politieke correctheid, hoe je het ook wendt of keert. |
|
Ik heb het nodig! Reageer (je af) op mij. mvg wk10 |
|
het gaat echt tever |
|
Iemand die in hongerstaking gaat voor een bepaald doel, valt verre van te vergelijken met een verwaand nest dat zijn goesting ni krijgt. Niemand neemt drastische beslissingen tot op het punt dat de wanhoop hun tot die beslissingen drijft. |
|
quote:Lekker handig, dadelijk komt Saddam Houssein hier om asiel aan te vragen en gaat hij in hongerstaking wanneer hij dat niet krijgt.... In zijn land loopt hij gevaar wanneer hij terug gaat, dus moeten wij hem hier toelaten Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Vuil goor irritant rotkind! WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Buh, aandacht... dubieus, als je geen aandacht genoeg krijgt door gewoon jezelf te zijn mankeert er wat met je... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |