IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aandacht Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 20:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind hongerstaking ook niet echt legitiem, of jezelf in de fik zetten of zo.

De vergelijking met een kind dat z'n adem inhoudt omdat z'n ouders niet doen wat het wil dringt zich aan me op... Nu gaat het hier wel om problemen op een iets andere schaal, maar toch... als je op die manier ergens tegen moet vechten... .


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-06-2002 20:45 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 19 juni 2002 20:42 schreef SheRa het volgende:
Tja, soms zijn dingen gewoon kut in je leven, ik zou bijna zeggen dat ik er ales van af weet, maar als ik goed nadenk is dat natuurlijk bullshit en heb ik niets te klagen. Maar ik hou er niet van als mensen dan zaken op dergelijke manieren af proberen te dwingen. Ik zie het zo vaak gebeuren, uiteraard meestal minder dramatisch, iemand krijgt zijn/haar zin niet en ipv dit waardig te accepteren verlaagt men zich tot van alles, van kleine leugentjes tot zaken als hierboven besproken. Ergens voor vechten is natuurlijk alleen maar goed, maar sommige manieren zijn echt heel erg fout.


Ben ik helemaal met je eens, maar dit is een manier van aandacht vragen voor een kwestie, niet het doorduwen ervan. Dit is dus ook niet om zielig te doen.
En over dat je er veel van af weet, dat zou heel goed kunnen en dat spreek ik ook absoluut niet tegen, maar je moet inderdaad zoals jij zegt je wel bedenken dat wij als westerse mensen het meest luxe en lamme leven leiden van alle organismen op deze wereld.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-06-2002 21:18 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 14:14 schreef Azagthoth het volgende:
Gebeurd er eens wat in Almere, ben ik er niet bij


oja net een Trancehopper van de scooter geflikkerd, zonder helm natuurlijk en vanzelfsprekend zat hij er lekker breed op!

er zal maar zo'n gast+scooter op je motorkap klappen. wel mooi een dikke deuk en je ruit eruit


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2002 21:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

een gast van me klas ook zo een trancenicht
wat van zijn scooter getrapt..
it wasn't me..
Hij had een vette wond op zijn gezicht


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-06-2002 21:23 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 19 juni 2002 21:18 schreef elmar het volgende:
oja net een Trancehopper van de scooter geflikkerd, zonder helm natuurlijk en vanzelfsprekend zat hij er lekker breed op!

er zal maar zo'n gast+scooter op je motorkap klappen. wel mooi een dikke deuk en je ruit eruit


als je met een scooter valt is dat terecht


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 19-06-2002 21:45 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

quote:
Op 19 juni 2002 9:47 schreef elmar het volgende:
Ik haat die walgelijke manier waarop mensen aandacht willen, neem nou die man die al 26 dagen niks heeft gegeten, omdat hij asiel wil hebben, en zo word Nederland gedwongen om het hem te geven.......



Tja, laat em lekker verhongere zou ik zeggen,..... irritante mensen .. opsoute! *PANG* *PANG*


sebinsagoil


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-06-2002 22:03 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Waarom moeten wij ons druk maken als zij zich zelf aan het uit hongeren zijn ???

Ze doen het toch zelf ?

Het zelfde als ze zich in de fik steekt, leuk truukje maar waar haalt ze het geld vandaan om een jerry can te kopen, met benzine (dat fikt toch het beste), en de aansteker/lucifers niet te vergeten.

En dan op onze kosten nog ff een jaar in het zieken huis liggen, als wij in hun land gewond raken (tijdens door reis/vakantie/ of wat dan ook) Dan mogen wij de volle hap betalen.

Zucht,...........................

Het klinkt bruut, maar als die mensen zo gek willen doen,...... problememn lossen zich zelf op door hun eigen stomme gedrag.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 19-06-2002 22:04]


Wiegen Meister !


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-06-2002 7:08 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 20:32 schreef SQT het volgende:
Inderdaad, waarom neemt niemand zo'n zaak dan serieus. Als zo'n man aandacht wil omdat hij hier asiel wil krijgen heeft hij daar een reden voor. Heb dan ook het respect om naar die reden te luisteren zonder er meteen op los te kankeren. Dat wij het allemaal zo goed hebben wil neit zeggen dat dat met alles en iedereen zo is.
Het leven is niet het wetboek, het leven is je gevoel. En dat vergeet steeds iedereen.

hongerstaking is voor die idioten heel normaal, is gewoon de volwassen manier van net zo lang huilen tot je een snoepje krijg...


My madness, my sadness


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 20-06-2002 7:10 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

en trouwens...
stel er komt hier een burgeroorlog en nederlanders moeten vluchten. Denk maar niet dat turkije ofzo ons als vluchtelingen gaan opnemen, die nemen zelfs dr eigen vuil niet terug.
ps ik ben gen rasist maar nederland is gewoon veel te makkelijk met dit soort dingen. ik heb welles verhalen van buitenlandse vrienden gehoord.
nederland wordt letterlijk door veel buitenlander gezien als HET land om naar te "vluchten"
hang een zielig oorlogsverhaaltje op en je zit binnen no-time in een flatje terwijl je als nederlander hier in dordrecht ruim 3 jaar bezig ben!

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 20-06-2002 7:15]


My madness, my sadness


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-06-2002 11:59 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 20 juni 2002 7:08 schreef winters rage het volgende:
hongerstaking is voor die idioten heel normaal, is gewoon de volwassen manier van net zo lang huilen tot je een snoepje krijg...

Yeah right.. Ik wil jullie allemaal wel eens in hongerstaking zien gaan, zien of jullie dat volhouden...

Als mensen helemaal geen middelen meer hebben om iets aan hun situatie te veranderen, dan gebruiken ze het laatste wat ze nog hebben, nl. hun eigen lichaam. Het is een wanhoopsdaad, en niet iets wat je zomaar eventjes doet om aandacht te krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 20-06-2002 12:00]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 12:03 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 9:47 schreef elmar het volgende:

En gisteren in Almere achter de V&D stak een vrouw zichzelf in brand,ook al om aandacht te krijgen voor iets,


Stoer. had me ff opgebelt dan maakte ik meteen wat fotos


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 20-06-2002 14:05 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Je mocht niet in de buurt komen!


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 20-06-2002 14:08 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

huh, gebeurt zulke ongein nu ook al in Neuderland?!


SQT
Usericon van SQT
Posted 20-06-2002 14:26 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 20 juni 2002 11:59 schreef mislyd het volgende:
Yeah right.. Ik wil jullie allemaal wel eens in hongerstaking zien gaan, zien of jullie dat volhouden...

Als mensen helemaal geen middelen meer hebben om iets aan hun situatie te veranderen, dan gebruiken ze het laatste wat ze nog hebben, nl. hun eigen lichaam. Het is een wanhoopsdaad, en niet iets wat je zomaar eventjes doet om aandacht te krijgen.




niks meer aan toe te voegen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2002 15:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hongerstaking is heftig idd, maar ze eten wel bepaalde vitaminetabletten waardoor ze het langer kunnen volhouden; da's toch valsspelen...

Wat wel belachelijk is was die gast die mensen ging gijzelen omdat hij ontevreden was met z'n breedbeeld tv.

Zelf irriteer ik me mateloos aan mensen die zo creatiefloos zijn dat ze het gore lef hebben om anderen zomaar om vermaak te vragen.

Ook mensen die maar lullen om geluid voor te brengen en daarna ook nog eens in herhaling vallen enzo...
Houd dan godverdomme je bek!!!!

Aandachtsorgels...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-06-2002 15:23]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 21-06-2002 12:54 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik vindt het zeer onlogisch om in hongerstaking te gaan om politiek asiel af te dwingen.

Honger is namelijk nog nooit een reden geweest om mensen in dit land toe te laten.
Je kunt wel politiek asiel aanvragen, maar geen honger-asiel...

Met een systeem wat nergens op slaat gaan mensen ook dingen doen die nergens op slaan.

Als je crepeert van de honger, en miljoenen anderen in jouw land creperen ook van de honger, dan heb je geen recht op een asielaanvraag. Dan moet je maar afwachten of de WFO een zak bonen boven jouw dorp uit een vliegtuig flikkert.

Maar als je politiek asiel geweigerd is en je in Nederland zielig op de stoep gaat liggen en weigert te eten is er vanzelf een instantie die medelijden met je krijgt en je tussen de mazen van de wet heenssluist...

Ik vindt persoonlijk dat we van dat hele asielzoekers systeem afmoeten, ons geld is in dat soort landen 10 x zoveel waard dus kun je het beter gebruiken om projecten op te zetten om ze in hun eigen land, in hun eigen cultuur te helpen.





Bla


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2002 16:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 juni 2002 20:32 schreef SQT het volgende:
Inderdaad, waarom neemt niemand zo'n zaak dan serieus. Als zo'n man aandacht wil omdat hij hier asiel wil krijgen heeft hij daar een reden voor. Heb dan ook het respect om naar die reden te luisteren zonder er meteen op los te kankeren. Dat wij het allemaal zo goed hebben wil neit zeggen dat dat met alles en iedereen zo is.
Het leven is niet het wetboek, het leven is je gevoel. En dat vergeet steeds iedereen.


dus de eigenbelangenvan die kerel gaan boven de wetten van het land waar hij te 'gast' is


Je moeder.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-06-2002 16:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 juni 2002 16:25 schreef karnivoor het volgende:
dus de eigenbelangenvan die kerel gaan boven de wetten van het land waar hij te 'gast' is


zeer goede vraag, ik wacht op het antwoord dat SQT wil geven

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 21-06-2002 16:39]



SQT
Usericon van SQT
Posted 21-06-2002 16:45 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 juni 2002 16:25 schreef karnivoor het volgende:
dus de eigenbelangenvan die kerel gaan boven de wetten van het land waar hij te 'gast' is


Nee, maar het leven is geen wetboek, ieder mens (en dier) verdient een goed leven en daar hoort zo'n man zeker ook bij. Wij hebben het hier goed, al beseffen we ons dat niet altijd, en zo'n man niet. Stel dat hij hier komt omdat het hier iets beter is dan in zijn land, dan is het inderdaad beter om hem terug te sturen. Kan hij niet terug omdat hij in zijn land gevaar loopt dan vindt ik dat we hem niet terug mogen sturen. Nogmaals, ik weet niet waarom hij in hongerstaking is gegaan, dus ik kan ook niet zeggen wat het beste is, maar in hongerstaking ga je niet zomaar, dus je mag zo'n man niet zomaar afkraken en zeggen dat hij 'terug' moet gaan.
Ik zeg dus niet dat deze man boven de wet staat, zeker niet, maar het leven draait om gevoelens en niet om precieze politieke correctheid, hoe je het ook wendt of keert.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-07-2003 12:06 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik heb het nodig! Reageer (je af) op mij.


mvg wk10


oak
Usericon van oak
Posted 26-07-2003 15:19 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

het gaat echt tever


Cythriul
Usericon van Cythriul
Posted 31-07-2003 0:16 by Cythriul Wijzig reactieProfiel van CythriulQuote dit bericht

Iemand die in hongerstaking gaat voor een bepaald doel, valt verre van te vergelijken met een verwaand nest dat zijn goesting ni krijgt. Niemand neemt drastische beslissingen tot op het punt dat de wanhoop hun tot die beslissingen drijft.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-07-2003 0:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 16:45 schreef SQT het volgende:
Nee, maar het leven is geen wetboek, ieder mens (en dier) verdient een goed leven en daar hoort zo'n man zeker ook bij. Wij hebben het hier goed, al beseffen we ons dat niet altijd, en zo'n man niet. Stel dat hij hier komt omdat het hier iets beter is dan in zijn land, dan is het inderdaad beter om hem terug te sturen. Kan hij niet terug omdat hij in zijn land gevaar loopt dan vindt ik dat we hem niet terug mogen sturen. Nogmaals, ik weet niet waarom hij in hongerstaking is gegaan, dus ik kan ook niet zeggen wat het beste is, maar in hongerstaking ga je niet zomaar, dus je mag zo'n man niet zomaar afkraken en zeggen dat hij 'terug' moet gaan.
Ik zeg dus niet dat deze man boven de wet staat, zeker niet, maar het leven draait om gevoelens en niet om precieze politieke correctheid, hoe je het ook wendt of keert.
Lekker handig, dadelijk komt Saddam Houssein hier om asiel aan te vragen en gaat hij in hongerstaking wanneer hij dat niet krijgt.... In zijn land loopt hij gevaar wanneer hij terug gaat, dus moeten wij hem hier toelaten


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 31-07-2003 0:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 12:06 schreef windkracht10 het volgende:
Ik heb het nodig! Reageer (je af) op mij.
Vuil goor irritant rotkind! WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 31-07-2003 0:23 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Buh, aandacht... dubieus, als je geen aandacht genoeg krijgt door gewoon jezelf te zijn mankeert er wat met je...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen