|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
die deed bij mij ook vage dingen gebruik nu de nieuwe express, geen klachten over. |
|
ik heb outlook xp (van office xp dus, duuhh) en daar heb ik eigenlijk ook geen klagen over. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Vreemd... Misschien moet je de options eens doorspitten . Daar heb ik menig probleem opgelost . |
|
Misschien een filter? Rules heet dat geloof ik in Outlook, bekijk de rules-assistant eens? |
|
Ik krijg ieder mailtje 2x binnen, misschien net zoiets? |
|
quote:Misschien moet je eens wat minder drinken. (ducks for cover) |
|
Ik heb pas iets vaags... ieder mailtje dat ik naar Sarjenka stuur stuurt ie 3 keer, en ieder mailtje naar elmar 2 keer. *duikt snel weg* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja heb ik ook soms wat verwacht je anders van een microsoft-programma? |
|
quote:Dan zal er wel iets fout gaan bij het binnenhalen... je popt vaker dan dat je mailproggie doorgeeft dat die de mailtjes al heeft... |
|
Daarom heet het dus POP3? |
|
Post Office Protocol |
|
quote: LMAO!!!! |
|
Hmm bij mij doet ie ook zo af en toe (waarom niet altijd vraag ik me weleens af) 2x alle mailtjes binnenhalen en vervolgens 1x alles verwijderen. Beetje vreemd maar wel lekker. Als ik via het internet naar mijn postvak ga staat de map Postvak in er 3x in. Ik snap er zelf ook niet zoveel van maar heb er weinig last van. Dus ik ga ook niet minder drinken!!!!! TotZiens |
|
Misschien een oplossing: Kijk bij de instellingen van je accounts, als je daar meerdere malen hetzelfde acoount hebt staan dan worden je mails ook vaker naar binnen gehaald. Dus verwijder ze dan, op 1 na natuurlijk. Als dat het niet is, post dan svp nog een reply, ga ik verder denken |
|
Da's wel raar want volgens mij wordt een mailtje van de server verwijderd als je het ophaalt. Normaal, tenminste. Anders zou het elke keer opnieuw binnenkomen, ook al had je maar één account staan (toch?). |
|
Precies. Misschien heb je in outlook ingesteld dat de er een copy van de mail op de server moet blijven staan en haal je die mail vervolgens 3x binnen |
|
Mail programma's checken altijd even of een mail al binnengehaald is als je de optie verwijderen van de server niet aan hebt staan, dus daar zou het niet aan mogen liggen.... Toch vreemd allemaal |
|
Ik heb het ook wel eens gehad, maar dat ging vanzelf weer over. |
|
Ik had daarnet ook weer iets vreemds met mijn Outlook Express. Heb gisteren mijn mail niet gecheckt, omdat mijn liefje op bezoek was, en dan ga je wel andere dingen doen dan je mails checken Maar ik dus Outlook openen om mijn mails van mijn chello-account te lezen (voornamelijk dus weer spam! ). En wat bleek: alle mailtjes stonden ineens gerachtschikt op afzender, ipv op datum! Ik zit nooit aan die instellingen, dus moet de pc dat zelf hebben gedaan! 't is natuurlijk een koud konstje om alles weer te herstellen, maar 't blijft vreemd. Bring The People Together |
|
Dat is een gevaarlijk virus! Het zorgt ervoor dat je met je muis niet op het ovenste mailtje klikt, maar op de balk erboven. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: LOL Dat virus ken ik .. het heet het "O.P.let" Virus toch ? |
|
quote: Ja, over opletten gesproken. Ik bedoelde dus bovenste. Bazzio Attacks!!! |
|
Niet ovenste? Als in 'Jij bent een oven, maar ik ben lekker de ovenste!'? |
|
on topic... |
|
Het blijft Microsoft hè???? [Dit bericht is gewijzigd door Darkzone op 12-09-2002 18:43] Bring The People Together |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |