![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De komende single, ik mag wel stellen de beste tot nu toe, harder, thrashier, maar toch zwoele saxofoon, progrock keyboards, allemaal verpakt in een groot progressive death metal epos When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Wij van WC eend. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Tja met een PhD op zak weet je niet beter natuurlijk. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Altijd als ik die afkorting zie, hoor ik in mijn hoofd altijd. Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Oeh vervelend. Al kan het altijd erger ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
sax erin, tof! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Sax/koper altijd +1! (edit: niks geluisterd.) [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-02-2025 19:20] No dogs, no masters. ![]() |
|
OK, in dit geval geen +1 voor het koper, sorry, Fusion. No dogs, no masters. ![]() |
|
Probeer dan een triangel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:JE ZEI 'ALTIJD'!!!1!! WTF HAPPENED!!?!1! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ![]() I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Ja, ik verraad m'n eigen principes. Sax/koper vind ik qua klankkleur heel goed passen bij (death) metal. Hier neemt het teveel de voorgrond in, als het er is. Niet dat het op zichzelf teveel is, maar de achtergrond is dan wat zwak. Als de gitaren/bas dikker in het geluid staan zou ik het beter vinden. Hoeft niets meer ingewikkeld qua partijen, het is sound/aanwezigheid. Mogen qua tonen dan ook wat agressiever zijn. Maar goede track, hoor, dit is ongeveer BTBAM, qua kunde en stijl. Oprecht, respect. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik probeer te snappen wat je zegt haha. Je vindt de riffs eronder niet lekker genoeg? Dat kan. Ik vond ze wel lekker progrock bij de jazz sax. Anyway, dank voor t luisteren! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Het voelt voor mij een beetje als een verkeerd in elkaar gezette Ikea kast, maar dat komt door het genre denk ik. Maar doe je ding verder, want je kan wel spelen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" ![]() |
|
quote: ![]() Er is, denk ik, wel een markt voor. EEN ROMMELMARKT! Nee, sorry, ik heb nog niet eens het nummer beluisterd. Will do. Ouwe Zemelaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |