|
Auteur: |
|
|
Misschien hadden jullie het al gezien maar zo niet, vertel ik het bij deze, in een aantal fora staan nu policy/regel stickies. Deze zijn afgeleid van de mod-policy zoals die in het mod forum staat en bedoeld om jullie inzicht te geven in wat mag en waar de mods op letten. De sub-forum policy's zijn het resultaat van een lange en nog steeds lopende discussie tussen de mods. Maar voor jullie veel belangrijker, hier is dan het eerste zicht op wat de policy precies is, en dat was hard nodig geloof ik de gemoederen de laatste tijd volgend. Suggesties, op- en aanmerkingen zijn uiteraard welkom! Je kunt ze hier posten, maar wil je zeker weten dat ze de nodige aandacht krijgen is mailen beter; moderators@zwaremetalen.com (er zullen meer stickies en waarcshijnlijk ook nog een nieuwe help komen, maar dat zien jullie dan wel weer ) [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 14-11-2002 23:51] |
|
zal zo is zijn vrije tijd opofferen meer suggesties dan kan het in 1 moeite door (scheelt mij ook weer tijd) zo aangepast... [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 15-11-2002 0:18] |
|
Wanneer haal je de taalvouten eruit? |
|
moeten jullie me toch is zeggen hoe jullie dat geflikt hebben...."Posted 01-01-2030 0:00 by SheRa (Redactie lid)" ikwiljullieteletijdmachinelenen! My madness, my sadness |
|
quote: Whahaha, dat is een van de mooiere dingen die de mod-status met zich meebrengt . |
|
quote:Die tijdmachine heet osmium |
|
wtf zijn stickies Je moeder. |
|
|
|
|
|
quote: Als je onder index een forumtopic opent, bijvoorbeeld administration, staat bovenaan de pagina een topic waarin de regels en informatie word omschreven. Dit topic blijft bovenaan de pagina plakken en is voorzien van een ander mapje the only pleasure is pain |
|
geef mij maar die stick van mbmarduk. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-11-2002 22:50] Oud Vuil. |
|
Die stickies zie ik toch nooit! Active Topics olé! |
|
quote: ah, vandaar, 't zei me al nix, die stickies. ik ga ook altijd via active topics op dit forum. Oud Vuil. |
|
quote:anders mij wel |
|
quote: dat kan verholpen worden |
|
quote:ROFL! Gewoon een irritant sticky bovenaan de Active Topics lijst I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Administration |