|
Auteur: |
|
|
Hmmm, nog nooit van gehoord eigenlijk (Spelling goed?) |
|
quote: spelling is correct ik heb enkel "Here Among Thorns" van hen (met perfecte MORBID ANGEL cover btw) ze hebben nog een mini met 5 nummers heb ik net gezien, maar ben nieuwsgierig wat ze nog hebben en wanneer nieuw materiaal uitkomt enzo, misschien is er een nieuwe URL van hun officiële website, ik weet het niet |
|
Fleshtized roeleert zeker en vast. "Ill Divine", "Here Among Thorns" en "Rise of the Fallen" kunnen zich meten met 't beste Morbid Angel werk. Alleen heb ik slecht nieuws voor je: de reden dat hun homepage down is, is dat ze gesplit zijn.... ow by the way.... dit is/was m'n eerste post hier.... hallo enzo |
|
quote:Welkom. Als u zo vriendelijk zou willen zijn uzelf hier even kort te introduceren. |
|
geen probleem, al gebeurd |
|
Here among thorns heerscht! Is er na die cd nog wat uit gebracht? Jammer dat ze uit elkaar zijn maar dat gebeurd blijkbaar nogal vaak bij goeie bands de laatste tijd. Ik treur er niet om want er lopen nog genoeg andere vette death metal bands rond. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: GESPLIT? GODVER |
|
quote: blijkbaar is er ook dit: http://www.monstersworldofmetal.com/fleshtizeddivide.htm |
|
ok, band = dus dood. Erg jammer H.A.T. beukte in style! Die MA cover is erg tof gedaan. PANZERCHRIST zit op het zelfde label trouwens.. Suck my piss |
|
Ja vette band, Morbid Angel achtig, strak en vet |
|
hoe kom je op zo'n bandnaam...... |
|
De naam roept heel hard "net doen alsof we echt hele heftig metal zijn" |
|
Stel je niet zo aan. No meat is sweater |
|
voor mij al een reden om deze band niet te checken en dat is....... |
|
Kan me herinneren dat "here among thorns" een erg sterke dm plaat is. |
|
Echt wel, daar kunnen veel bands een puntje aan zuigen... |
|
quote: wat een gave opmerking! Zet eens een andere bril op, dan klinkt de muziek misschien beter Suck my piss |
|
Ik lees het alweer. Ik geloofde je wel hoor Skullfuck |
|
Suck my piss |
|
Is de band nou weer bij mekaar? Myspace en metal-archives vinden van wel... |
|
quote: wat een gave opmerking! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Index / Heavy Metal |