IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Veenhoop 2024
Fetze
Usericon van Fetze
Posted 08-08-2024 20:01 by Fetze Wijzig reactieProfiel van FetzeQuote dit bericht

Las het verhaal van ruben baar
Ik was er ook ben. speciaal voor flogging molly gekomen de band speelde nog maar net toen ik erachter kwam dat mijn telefoon met alle pasjes er weg. was dus zijn naar plek gegaan waar ik laatst was
Toen naar service ballie en ja hoor daar lag hij super blij was ik dus kon nu van concert gaan genieten net voor ik naar binnen liep werd mijn shirt van mijn lijf gescheurd door een hersenloze agrariƫr
Draai me om en trap hem met volle kracht in zijn donder wou hem grijpen maar werd tegengehouden door mijn vrouw misschien maar beter ook was witheet
Hij wist niet hoe snel hij uit de voet kon voor mij was het over was te kwaad om nog van concert te genieten en zijn naar huis gegaan
Erg triest dat dit soort taferelen gedoogd worden door organisatie dit heeft niks meer met festival te maken
Voor mij was dit ook de laatste x !!!
Fetze jaarsma

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 08-08-2024 20:09 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2022 14:47 schreef ArsedNaturalist het volgende:

denk aan je bloeddruk

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 10-08-2024 11:35 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Beetje als naar de speeltuin gaan en dan boos zijn dat er kinderen zijn

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com