|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is jou de top 3 van metal? van mij deze: 1:Soilwork 2:Arch enemy 3:Vader die heersen bij mij toch Metal heerst |
|
alweer een "top"???? maar goed, speciaal voor Hannibal: possessed dark angel slaughter(can) opm: de top is wel veel te klein om al mijn bands te kunnen noemen die erin horen te staan.(o.a. exodus, celtic frost/helhammer etc. etc.) |
|
Bon Jovi Bryan Addams (oudere werk) Marilyn Manson |
|
Gert & Hermien Connie & de Rekels Vader Abraham |
|
quote: zet ze er maar allemaal neer trouwens die van mij zijn er ook nog veel meer. Metal heerst |
|
1-Old mans child (zip it) 2-Burzum 3-Nargaroth Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
thorns satyricon mayhem Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Darkthrone. Iron Maiden. Behemoth. En het fluctueert maar en fluctueert maar. |
|
Mijn Metal Top 3: 1] Death 2] Cannibal Corpse 3] Napalm Death |
|
1) Darkthrone 2) Myrkskog 3) Ildjarn Dit is slechts een momentopname. |
|
1. Arch Enemy 2. Iron Maiden 3. en een gedeelde derde plaats voor: Dream Theater Haggard Hollenthon Iced Earth Nightwish Rhapsody Savatage Sirenia Therion Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
lijkt me simpel: op 1, 2 en 3 SUMMONING |
|
top drie... pfiew lastig maar ok 1 Opeth 2 Psychotic Waltz (Darkstar) 3 Death The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
slayer immortal the haunted Maar die top verschilt alle dagen, maar slayer blijft wel staan. |
|
quote: het zijn er echt teveel om op te noemen. maar als je mijn berichten leest zul je wel veel namen tegenkomen. ik heb vooral een zwak voor oudere speed trash, death, blackmetal bands. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-06-2002 15:01] |
|
1: Anathema 2: Opeth 3: Type O Negative |
|
3 bands. niet in een volgorde, hangt van me bui af.: - Opeth - Crowbar - ik kan niet kiezen ... |
|
1. Darktroon 2. Burzum 3. Graveland of anders... 1. Suffocation 2. Immolation 3. Incantation of anders... 1. Autechre 2. Biosphere 3. Null etc. |
|
quote: leuk, alles eindigt op "...ation" |
|
Mastru... nevermind Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
top drie voor mijn "agressieve" dagen 1)Burzum 2)Hypocrisy 3)darkthrone top drie voor de "gewone" dagen: 1)Within Temptation 2)Trail of tears 3)Sirenia/Tristania Top drie voor "depressieve" dagen 1)H.I.M 2)Nirvana 3)Smashing Pumpkins Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
willekeurig - suffocation - obscenity - monstrosity |
|
Ik kan geen top3 maken, omdat dit van moment tot moment wisselt.. pfff... kan niet kiezen.. |
|
Opeth Iron Maiden Nevermore http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Black: -Immortal -DarkThrone -Satyricon Death: -In Flames -Death -Morbid Angel |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |