IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Abhorrent Rift (NL Death metal) Vorige pagina
Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 25-04-2025 23:03 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

80 punten.

Benieuwd wat je ervan vind.

Dit jaar komt er nog een nieuw single uit, en begin volgend jaar een nieuwe (mini) album van 30 minuten ongeveer, maar weet niet of je dat een Ep mag noemen, wij noemen het iig wel zo.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2025 19:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Moet het geheel nog luisteren; ben benieuwd

No dogs, no masters.

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 10-10-2025 7:19 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Nieuwe single is vandaag uitgekomen.

Benieuwd naar de meningen.

Tanteloos
Ik vergeef je
Usericon van Tanteloos
Posted 10-10-2025 7:29 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit berichthttp://https://www.youtube.com/watch?v=G7oGx2dImE8

quote:
Op 10 oktober 2025 7:19 schreef Deceptikoen het volgende:

Beukt lekker maar zonder saai te worden. Daarvoor gebeurd er teveel.

Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed.

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 10-10-2025 11:58 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Thnx.

Verder niemand iets te melden erover? Hoopte toch wel op wat reacties van de mensen die hier meestal best serieus over muziek praten.

Sater
Usericon van Sater
Posted 10-10-2025 12:32 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nu voel ik me aangesproken!

Begin klinkt lekker oldschool chaotisch met een technisch Pestilence sfeertje dat mij wel aanstaat. Persoonlijk niet zo'n fan van screams in death metal. Verder klinkt het erg goed, wel vrij druk en (te) veel afwisseling - ik mis een beetje een overkoepelende samenhang tussen de losse delen - maar dat is een stylistische keuze en ik heb het ook maar één keer gehoord. De solo en het slepende stuk aan het einde vind ik erg fijn.

Succes met de hele plaat en het promoten in ieder geval!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 10-10-2025 15:13 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Helemaal vergeten die vorige te luisteren!

Frank Schiphorst, zie ik staan, op gitaar neem ik aan. Die postte hier toch vroeger ook, zit/zat bij mayan?

Iig, dit laatste nummer. Het is best druk, maar niet dat het een zooitje wordt. Er zitten echt lekkere venijnige riffs in, zeg! Zang is prima, drumwerk strak. Goede release!

leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel

Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 10-10-2025 15:23 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Frank heeft de mix gedaan, postte inderdaad hier, en speelt inderdaad bij Mayan.

Thnx voor de reacties, mooi dat Pestilence weer voorbijkomt, niemand van ons vind daar iets aan.

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-10-2025 15:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

klinkt gewoon zeer goed, maar als Frank meedoet dan is dat niet gek

SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 10-10-2025 15:30 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2025 15:23 schreef Deceptikoen het volgende:

Thnx voor de reacties, mooi dat Pestilence weer voorbijkomt, niemand van ons vind daar iets aan.

leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel

Lampje
Usericon van Lampje
Posted 11-10-2025 14:20 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Yep, vette track!

lampje

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com