![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet het geheel nog luisteren; ben benieuwd ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Nieuwe single is vandaag uitgekomen. Benieuwd naar de meningen. ![]() |
|
quote:Beukt lekker maar zonder saai te worden. Daarvoor gebeurd er teveel. ![]() Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Thnx. Verder niemand iets te melden erover? Hoopte toch wel op wat reacties van de mensen die hier meestal best serieus over muziek praten. ![]() ![]() |
|
Nu voel ik me aangesproken! ![]() Begin klinkt lekker oldschool chaotisch met een technisch Pestilence sfeertje dat mij wel aanstaat. Persoonlijk niet zo'n fan van screams in death metal. Verder klinkt het erg goed, wel vrij druk en (te) veel afwisseling - ik mis een beetje een overkoepelende samenhang tussen de losse delen - maar dat is een stylistische keuze en ik heb het ook maar één keer gehoord. De solo en het slepende stuk aan het einde vind ik erg fijn. Succes met de hele plaat en het promoten in ieder geval! ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Helemaal vergeten die vorige te luisteren! ![]() Frank Schiphorst, zie ik staan, op gitaar neem ik aan. Die postte hier toch vroeger ook, zit/zat bij mayan? Iig, dit laatste nummer. Het is best druk, maar niet dat het een zooitje wordt. Er zitten echt lekkere venijnige riffs in, zeg! Zang is prima, drumwerk strak. Goede release! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Frank heeft de mix gedaan, postte inderdaad hier, en speelt inderdaad bij Mayan. Thnx voor de reacties, mooi dat Pestilence weer voorbijkomt, niemand van ons vind daar iets aan. ![]() ![]() |
|
klinkt gewoon zeer goed, maar als Frank meedoet dan is dat niet gek ![]() ![]() |
|
quote: ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Yep, vette track! lampje ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |