|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 10 augustus, De Keegen, Bornwird, Dokkum (Holland). Wie speelt er?: EDENBRIDGE (AUS) DEADHEAD VISIONS OF ATLANTIS (AUS) PAUL DI'ANNO & KILLERS (UK) HOLYMOSES (D) HAMMERHAWK PLEURISY MORTUARY I.O.D. METHUSALEM (more to come) Bron: www.dokk-em.com Op je knie en pijp voor genade! |
|
Veel te ver weg voor mij ........... |
|
Ehm...ik ken geen enkele van die bands... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
pleurisy hammerhawk alleen dokkum is gewoon nóg verder rijden dan bergum (waldrock)... met0l! |
|
quote: inderdaad ze hebben speciaal daarvoor een nieuw verkeersbord uitgevonden Pas op! Einde beschaving |
|
ROFL |
|
Echt waar, hèt bewijs dat de aarde niet rond is,..maar dat men er wel degelijk af kan vallen! sebinsagoil |
|
Holy Moses Dead Head Het zou wel heel tof zijn, nog een festival in het Noorden!!! Maar het komt onwezenlijk op me over, ik heb er op dit topic en de website na verder niets over gehoord en ik zie ook nergens een datum.....het is toch geen grapje? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nee hoor, tis geen grapje! |
|
wanneer gaat het plaats vinden dan?? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: euh, ergens in augustus, volgens mij 10 augustus, anders vraag je het hier ff info@dokk-em.com |
|
....ahum bij het opnieuw openen van dit topic zie ik dat er "zaterdag 10 augustus" staat Ik ga er zeker aan werken om daar te zijn!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Hehehe, ja ik neem er ook nog 1 |
|
Holymoses en Hammerhawk, ik wist niet eens dat die nog bestonden. Zijn vast ouwe kerels nou. Ga zeker proberen hier heen te gaan. Bla |
|
DEADHEAD = HOLYMOSES (D)= HAMMERHAWK = |
|
Gisteren naar Dokk'em Open Air geweest. Was best tof! Een kruising tussen Waldrock (wat betreft ligging, al is Bornwird echt het eind van de wereld) en Stonehenge (wat betreft de grootte)Er waren ongeveer 300 metals op af gekomen, en er was zelfs een camping (met vier tentjes). Ik vond Pleurisy, Dead Head en Holy Moses de tofste bands!!! Maar ik heb me bij Paul DiAnno ook best vermaakt. Het beetje regen dat er viel mocht de pret niet drukken, de sfeer was gemoedelijk en gezellig. Ben benieuwd of het volgend jaar weer doorgaat... ~* www.SpoOken.nl *~ |
Index / Concerten |