|
Auteur: |
|
|
JA, ABSOLUUT Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Go to hell. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zeg maar zo, geen metal zonder geofferde maagden, geslachte bokjes, spread-eagled monniken en levend gekookte babies. Next! Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Hail Satan Since 20-03-2003. Filosofem/psychonaut/ex-filosofem| https://www.last.fm/user/with-no-name | Official Autist |
|
quote: Zo is dat. De muziek is slechts bijzaak. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Fascinerend! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Waarheden. Eindelijk met elkaar eens! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Muziek? Wasda? Oh, wacht, je bedoelt het ritmisch opzeggen van de rituelen om de hellehonden op te roepen. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote: Vereenigth in Kwaede Saecken, aen het Kruysch met den Paepschen Snaecken Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Laat Snaeck erbuiten ja!!1! When your people matter, menstrual health matters |
|
SLAYERRRRR Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ?**. Het einde van de topic titel is ook apart. Misschien internet slang, weet ik veel. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Geen idee, maar de OP maakt op mij iig wel een haatwaardige indruk. Winter is coming |
|
**zekersch** **brandstapeltje waardig** Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
quote: Laat jezelf erbuiten. En nu hup weer in je mand. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Index / Algemeen |