|
Auteur: |
|
|
jaaa nog een top blaaa zoveel ... |
|
Here it comes: -Black metal -Trash metal -Heavy Metal, gedeelt met Gothic metal, maar dat wil wel eens afwisselen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik begin ook een Top-3.. Meest ergerlijke Top-lijstjes op ZM |
|
Eigenlijk wel waar een mens mag al es licht van smaak veranderen, je zin vastleggen heeft dus weinig zin, maar than again,...heeft dit forum zin? [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-06-2002 14:44] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gunman .. fantastisch usericon !!! |
|
LOL |
|
How'bout een "popularity contest Top3" dan maar? Bijv: 1) Heospanda 2) Azzy 3) Cadav enz... |
|
ff offtopic, k had gewoon zin om de smurf uit te hangen, gewoon ff op google gezocht en t eerste beste gepakt Ontopic- zo'n lijstje helpt wat tg verveling, zou eigenlijk bij 'onzin' moeten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik doe mee!! Het ergste vind ik: 1. een top-3 van 'beste dubbele bas-pedalen' 2. een top-3 van 'beste gitaarsolo's' 3. een top-3 van 'beste studio' eh... |
|
quote: Das s wat anders maar heeft even weinig zin I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ehm, "beste (en betaalbare) studio top 3" zou wel nog es handig kunnen zijn... |
|
[offtopic] Als je niet wilt reageren, doe dat dan niet... [/offtopic] 1. gothic/symfo metal 2. Gothenburg metal en andere vormen met deathmetal-invloeden 3. heavy/power metal Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ehrm ok.. wat jij wilt |
|
quote: Ik wil DOLgraag reageren!! |
|
de mijne: met stip op één, DE combinatie tussen mijn twee geliefde genres: Folkmetal 2- Black metal 3- Gothic metal. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
1. top less 2. top drop 3 top pop |
|
|
Index / Heavy Metal |