|
Auteur: |
|
|
Is het een vereiste dat je partner er vanaf wil om de ruimte beter te benutten? Want ik heb hier nogal wat cassettebandjes en videotapes waar ik zelf van wil, omdat ze stinken. Telt dat ook? Winter is coming |
|
de reden maakt me niet uit hoor, het was grappig bedoeld.. kun je een foto sturen van alles naar: 6petepete6(at)gmail.com |
|
Ik wacht op het moment dat CDs weer hip worden om dan goud geld te verdienen met mijn collectie. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Hmm je zou daarin eventueel ernstig kunnen zijn. Maar ik denk dat dat nooit gaat gebeuren. Zelfs LP's zijn nog niet eens veel waard, en die hebben een jaar of 30 voorsprong qua oud zijn. Winter is coming |
|
quote: Sommige CD's zijn echt te veel geld 'waard'. Simpelweg omdat er niet zoveel fysieks van een release is, of anders dat de hype of underground status veel waard is (schijnbaar). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Maar dat is heel zeldzaam. Wat hier aan kan voldoen is een eerste release van een specifieke persing, waarbij zowel cd als hoesje echt helemaal mint zijn. Dan kan je misschien 100 Euro voor een enkele cd krijgen gok ik. De rest van de cd's blijft ongeveer de aanschafprijs waard, zolang ze echt geen enkele gebruikssporen hebben dan he. Winter is coming |
|
Dat denk ik ook, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik leg het even uit: Het gaat er niet om wat albums (in welke vorm dan ook) bij verkoop waard zijn. Het gaat om de sentimentele waarde die ze voor de bezitter hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ha okee, zo had ik het totaal nog niet bekeken. Dank voor je inzicht inzake deze kwestie! Winter is coming |
|
Vanavond in 013 met de aanschaf van hun meest recente LP mijn verzameling albums van Wheel weer compleet gemaakt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Index / Muziek algemeen |