|
Auteur: |
|
|
To celebrate the 30th anniversary of Mandylion, we will share the stage with Anneke van Giersbergen once again! The original Mandylion line-up will play two exclusive shows in Doornroosje (Nijmegen, NL) on Friday 29th and Saturday 30th of August 2025. You can expect all Mandylion tracks and more from our Anneke era. After so many years, we are very excited to celebrate this anniversary together, an album that still means so much to us. Ticket sale starts Friday 13th of December 10:00 CET (Doornroosje website). Cheers! Frank, Hugo, Anneke, Jelmer, Hans & René kaartjes 29 augustus: https://www.doornroosje.nl/event/the-gathering-7/ kaartjes 30 augustus: https://www.doornroosje.nl/event/the-gathering-8/ Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Kaartjes helaas niet meer beschikbaar kreeg ik te zien om 10:01 Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Sjah, zo'n kippenhok is zou uitverkocht natuurlijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
was vlot gebeurd... |
|
Er zijn een hoop kaarten opgekocht door louche traders als Ticketshop die ze voor het dubbele in de verkoop hebben nu. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Er zijn extra dagen bijgekomen. Heb een kaartje voor de 31e Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ze steken het maar waar de zon nooit schijnt. Edit: Oh wacht, daar vindt Dypfrys natuurlijk wat van. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 12:01] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb er vast een mening over "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik heb 'm even voor je gefixdtddttd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mandylion pfff... Tsja, is wel zo. Leef met vlag en Wimpel, maar hou het simpel. |
|
quote: Ik ben zeer radicaal. Hou me tege! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Je weet het bij Friezen nooit. Voor je het weet gaan ze met suikerbroden gooien. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En nog een 3e extra dag. Ook al uitverkocht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Even normaal doen tegen Anneke. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Doet ze sinds lange tijd eindelijk eens een fastoenlijke rockshow ipv die rollatorrock die ze tegenwoordig solo doet, is het binnen een poep en een scheet uitverkocht. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 14:33] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: En wat TG met die nieuwe zangeres doet is nou ook niet bepaald je van het. Ben blij met mijn zondag ticket, al had ik liever die van de woensdag gehad. Iemand hier te porren voor een swap? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ik ga het niet eens meer proberen. Ook niet via Ticketwap oid. Dat ticketswap is trouwens ook zo'n kutsite. Krijg je een notificatie en als je gaat kijken is de boel al weg... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je klinkt een beetje gefrustreerd. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ja, balen dat het niet gelukt is. En ergernis voor de onnozelheid van zo'n band om in zo'n hut te gaan staan waar net anderhalve paardenkop inpast. Maar het leven gaat verder, ook zonder dat concert. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 15:03] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik denk dat ze Doornroosje gewoon een leuke tent vinden om te spelen. Groter is niet altijd beter. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Zou mooi zijn als Jan D. er een briefje over zou maken. Dat zou je pas echt helpen. |
|
quote: Dat zou kunnen. Dat maakt het ook naief om maar met 2 shows op de proppen te komen. Ayreon had daar ook altijd zo'n handje van. Dit jaar voor het eerst dat ze meteen maar 5 shows ingepland hebben. En die had er ook makkelijk 10 uit kunnen verkopen. Al vind ik dan weer wel dat Ayreon ook enkel in de 013 moet. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-12-2024 15:27] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Stuur hem een fax met de orderbevestiging en maak het verschuldigde bedrag over. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Index / Concerten |