|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er nog een paar: Morgul - She (Kiss) Fear Factory - Cars (Gary Numan) Manic Movement - Amsterdam (Jacques Brel) En de volgende is ook zeer gaaf (komt binnenkort op cd uit, wordt bij elk optreden gespeeld): Blind Justice - Breathe (Prodigy) [edit] En: Dimmu Borgir - Burn in hell (Twisted Sister) Siebenbürgen - Animal; fuck like a beast (W.A.S.P.) [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-06-2002 16:22] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Total Desaster door Vader |
|
En nog een: Children of Bodom - Hellion (W.A.S.P.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Noem je nou alle covers op die je kent of zo? fok.... waar is mijn Darkthrone-tribute, daar staan ook nog wel een paar vette op... *zoeken* |
|
het was: BRUTE covers niet noem zoveel mogelijk covers op. |
|
Hebbes!! Goede Darktroon-covers: Kaatharian life code door Lycanthropy Earths Last Picture door Megiddo In the Shadow of the Horns door Rampage Nog wel meer... vette tribute. |
|
quote: Nou, er werd gevraagd om brute covers, dus ik ben ff gaan nadenken welke covers ik zelf allemaal heb en welke daarvan *bruut* zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zeurpiet. Ik ben gewoon ff goed gaan zoeken. En als je ze niet bruut vindt, dan is dat jouw probleem en niet de mijne!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ah die Darktrhone tribute heb ik sinds gisteren eindelijk ook! Wil iemand m'n Darkthrone Holy Darkthrone ruilen? Ik heb'm niet meer nodig Hoewel ik Slottet i Det Fjerne van Gorogoroth daarop wel heel gaaf vind. |
|
benediction die "forged in fire" van anvil gecoverred hebben. edge of sanity die "blood of my enemies" van manowar gecoverred hebben. Oud Vuil. |
|
Metallica - Mercyful fate medley Voor als je de stem van James Hetfield beter te pruimen vindt dan die van King Diamond. |
|
das zeker een gave cover! Children of Bodom > The Trooper Type o Negative > Daytripper / He Pete |
|
Toch nog even Type O Negative terug bovenhalen... Cover van 'Baby one more time' rules... Heb ik indertijd vanop Audiogalaxy gehaald, was een live track vanop een concert... echt knap... Toch nog even Nightwish vernoemen. Over The Hills and Far Away, knappe cover. Phantom of the Opera ook, maar is minder. Instrumentale cover Deep Blue Sea/Crimson Tide is ook heel goed. En dan is er nog: Summernight City van Therion, Gimme gimme gimme van Sinergy en Knowing me, Knowing you van Tad Morose... (ABBA covers) |
|
Wat ik ook een gave cover vind is Neglected Fields - Breathe, een deatmetal cover van The Prodigy. Mij ooit aangeraden door iemand hier, in een dergelijk topic (kon ik nu maar zoeken). Hij is waarschijnlijk nog wel op Rhodium te vinden, want daar heb ik'm vandaan. |
|
De fucking allerranstigste cover die mij zo te binnen schiet is SATYRICON- I.N.R.I. Van Sarcofago. Jezusgodverdomme wat een ranzig HARD nummer is dat |
|
Lume Zylstra - Henky Cola (Piter Wilkens) sebinsagoil |
|
Frank Sinatra - In The Chapel In The Moonlight, door CELTIC FROST |
|
quote: Door mij; kan em nog wel eens in hogere bitrate opladen omdat ik het origineel heb mocht daar animo voor zijn; heb overigens Wizards of Gore - A tribute to Impetigo op de HD voor mensen die hun interesse aangeven... Verder is overigens de Carcass tribute Requiems of revulsion megabruut, aangezien alleen de eerste 3 platen aangehaald worden... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2002 18:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
the KuntautCult - Venus |
|
Future of the Past van Vader, errug strakke CD met alleen maar brute covers. o.a.: Outbreak of Evil van Sodom Death Metal van Possesed en ook Black Sabbath van.....Jawel Black Sabbath. Deze klinkt IMO trouwens muzikaal geweldig, maar de zang das echt bagger. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Die is idd. bruut ja! |
|
Eternal Solstice (ofzo) - The Year 2525 erg lomp Altar - The Trooper GraveWorm - Fear of the Dark ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
covers die Death Metal bands hebben gemaakt van Slayer. de originele zijn kut, maar Vader, Obscenity en Monstrosity hebben een aantal nummers echt laten heerschen |
|
Obscenity - Raining blood (slayer) sjeezes die hakt en beukt~!!! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |