IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : brute covers Vorige pagina | Volgende pagina
Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 19-06-2002 15:58 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

War command (blasphemy) door beherit
Sathanas (sarcofago) door beherit
The gate of nanna (beherit) door BIS en SV


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 16:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb er nog een paar:

Morgul - She (Kiss)
Fear Factory - Cars (Gary Numan)
Manic Movement - Amsterdam (Jacques Brel)

En de volgende is ook zeer gaaf (komt binnenkort op cd uit, wordt bij elk optreden gespeeld):

Blind Justice - Breathe (Prodigy)



[edit]

En:
Dimmu Borgir - Burn in hell (Twisted Sister)
Siebenbürgen - Animal; fuck like a beast (W.A.S.P.)

[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 19-06-2002 16:22]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2002 16:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Total Desaster door Vader



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 16:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

En nog een:

Children of Bodom - Hellion (W.A.S.P.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 16:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Noem je nou alle covers op die je kent of zo?

fok.... waar is mijn Darkthrone-tribute, daar staan ook nog wel een paar vette op... *zoeken*


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2002 16:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het was: BRUTE covers

niet noem zoveel mogelijk covers op.




Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 16:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hebbes!!

Goede Darktroon-covers:

Kaatharian life code door Lycanthropy
Earths Last Picture door Megiddo
In the Shadow of the Horns door Rampage

Nog wel meer... vette tribute.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 16:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 16:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Noem je nou alle covers op die je kent of zo?
(...)



Nou, er werd gevraagd om brute covers, dus ik ben ff gaan nadenken welke covers ik zelf allemaal heb en welke daarvan *bruut* zijn...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2002 16:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 16:33 schreef aerodis het volgende:
het was: BRUTE covers

niet noem zoveel mogelijk covers op.





Zeurpiet. Ik ben gewoon ff goed gaan zoeken. En als je ze niet bruut vindt, dan is dat jouw probleem en niet de mijne!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-06-2002 16:51 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ah die Darktrhone tribute heb ik sinds gisteren eindelijk ook! Wil iemand m'n Darkthrone Holy Darkthrone ruilen? Ik heb'm niet meer nodig Hoewel ik Slottet i Det Fjerne van Gorogoroth daarop wel heel gaaf vind.



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-06-2002 17:03 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

benediction die "forged in fire" van anvil gecoverred hebben.

edge of sanity die "blood of my enemies" van manowar gecoverred hebben.


Oud Vuil.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-06-2002 17:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Metallica - Mercyful fate medley

Voor als je de stem van James Hetfield beter te pruimen vindt dan die van King Diamond.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 19-06-2002 17:39 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

das zeker een gave cover!

Children of Bodom > The Trooper
Type o Negative > Daytripper / He Pete



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 19-06-2002 17:40 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Toch nog even Type O Negative terug bovenhalen... Cover van 'Baby one more time' rules... Heb ik indertijd vanop Audiogalaxy gehaald, was een live track vanop een concert... echt knap...

Toch nog even Nightwish vernoemen. Over The Hills and Far Away, knappe cover. Phantom of the Opera ook, maar is minder. Instrumentale cover Deep Blue Sea/Crimson Tide is ook heel goed.

En dan is er nog: Summernight City van Therion, Gimme gimme gimme van Sinergy en Knowing me, Knowing you van Tad Morose... (ABBA covers)


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-06-2002 17:56 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Wat ik ook een gave cover vind is Neglected Fields - Breathe, een deatmetal cover van The Prodigy. Mij ooit aangeraden door iemand hier, in een dergelijk topic (kon ik nu maar zoeken). Hij is waarschijnlijk nog wel op Rhodium te vinden, want daar heb ik'm vandaan.



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-06-2002 17:57 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

De fucking allerranstigste cover die mij zo te binnen schiet is

SATYRICON- I.N.R.I.

Van Sarcofago.

Jezusgodverdomme wat een ranzig HARD nummer is dat


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 19-06-2002 18:05 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Lume Zylstra - Henky Cola (Piter Wilkens)


sebinsagoil


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-06-2002 18:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Frank Sinatra - In The Chapel In The Moonlight, door CELTIC FROST



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2002 18:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 19 juni 2002 17:56 schreef elessar het volgende:
Wat ik ook een gave cover vind is Neglected Fields - Breathe, een deatmetal cover van The Prodigy. Mij ooit aangeraden door iemand hier, in een dergelijk topic (kon ik nu maar zoeken). Hij is waarschijnlijk nog wel op Rhodium te vinden, want daar heb ik'm vandaan.


Door mij; kan em nog wel eens in hogere bitrate opladen omdat ik het origineel heb mocht daar animo voor zijn; heb overigens Wizards of Gore - A tribute to Impetigo op de HD voor mensen die hun interesse aangeven...

Verder is overigens de Carcass tribute Requiems of revulsion megabruut, aangezien alleen de eerste 3 platen aangehaald worden...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-06-2002 18:11]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MJA
Usericon van MJA
Posted 19-06-2002 18:29 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht

the KuntautCult - Venus


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 19-06-2002 18:59 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Future of the Past van Vader, errug strakke CD met alleen maar brute covers. o.a.:
Outbreak of Evil van Sodom
Death Metal van Possesed
en ook Black Sabbath van.....Jawel Black Sabbath. Deze klinkt IMO trouwens muzikaal geweldig, maar de zang das echt bagger.


Drink met matuh............., nooit alleen.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-06-2002 19:07 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 14:54 schreef Dwaallicht het volgende:
Brute covers...

'Angel of Death' van Slayer, door MONSTROSITY!! BRUUT .


Die is idd. bruut ja!


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 19-06-2002 19:28 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Eternal Solstice (ofzo) - The Year 2525
erg lomp

Altar - The Trooper
GraveWorm - Fear of the Dark


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-06-2002 19:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

covers die Death Metal bands hebben gemaakt van Slayer.

de originele zijn kut, maar Vader, Obscenity en Monstrosity hebben een aantal nummers echt laten heerschen


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-06-2002 19:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Obscenity - Raining blood (slayer) sjeezes die hakt en beukt~!!!


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen