![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Voor het eerst aanwezig op dit Belgische festival ![]() ![]() ![]() |
|
Ben er ook het hele weekend, derde keer op rij combi. Voordien paar keer een dagje geweest. Beste grotere metalfestival van het moment. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Die zondag ziet er wel heel gaaf uit ![]() Hafgufa ![]() |
|
Line-up valt ietwat tegen, maar hoor zo veel goede dingen over het festival dat ik me er eens aan moet wagen. ![]() |
|
De vrijdag lijkt voor mij nog het interessantste met Dark Angel & Absu en met Kreator ook nog wel de beste headliner van de 3 dagen. ![]() |
|
Grappig dat Congress nog steeds bestaat. Die komen op zondag. LIFTING THE BAN!!!! Winter is coming ![]() |
|
quote:Opnieuw, eerder. Die zijn weer een paar shows aan het doen. Wist niet dat ze het nog tot minstens volgende zomer gingen trekken. ![]() |
|
Ticketje voor vrijdag (geheel toevallig mijn verjaardag) binnen; Mastodon, Ministry, Abbath, Devildriver, Hypocrisy, Dying Fetus, Absu, Thy Catafalque, Winterfylleth, Frayle...ik denk niet dat ik me ga vervelen die dag. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |