IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Metal vinyl en CD collecties gezocht!
LJ666
Usericon van LJ666
Posted 14-01-2025 15:40 by LJ666 Wijzig reactieProfiel van LJ666Quote dit bericht

Heb je nog een kast vol staan met LPs, CDs of TAPES en je doet er niets meer mee?
Ik neem graag jouw collectie over voor een goede prijs.
Stuur me een berichtje voor details.
6petepete6@gmail.com

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 14-01-2025 22:10 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Ik heb nog een aangebroken spindel cd-r's. Telt dat ook?

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 15-01-2025 7:46 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Alleen als je daar een kast vol mee hebt staan, anders niet.

Ouwe Zemelaar

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 15-01-2025 8:05 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ik zoek ook iets. DVD serie van "Eigen Kweek" voor een normale prijs, en niet 100 euries+ voor 3 seizoenen.

I want you to caress me like a tropical priest

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 15-01-2025 22:07 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Vervelend dat die gasten nu overal op forums en Facebookpagina's etc. verschijnen.
Verknalt echt de lol van het delen van muziek en het tippen van obscure klassiekers etc.

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

LJ666
Usericon van LJ666
Posted 15-01-2025 22:15 by LJ666 Wijzig reactieProfiel van LJ666Quote dit bericht

Vragen staat vrij, ik zie daar geen (en er zit geen) kwaad in.
Het meervoud gasten slaat nergens op, ik stel de vraag vanuit de "ik" positie.
Jammer dat je het niet leuk vindt, het is maar een vraag hoor.

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 16-01-2025 0:25 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

Gasten, als in opkopertjes in het algemeen. Vanavond nog eentje op de Dutch Metalfan site. Je vraagt maar een end heen, ik geef er mijn mening over en dat is dat je aan dat soort gastjes niks hebt, ze komen alleen maar om naampjes en nummertjes te copy/pasten op de discogs om te kijken of er nog centjes uit te trekken zijn.
Jouw bijdragen op dit forum:
https://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=LJ666&what=username&sort=time
Heb je uberhaupt wel eens een gitaar van dichtbij gezien?

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 16-01-2025 8:06 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Overdreven ja om daar drie topics voor te starten.
Je kunt ook een oud topic een schop geven.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 16-01-2025 9:01 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ooooh, damagnie van alle moderators nie!

Ouwe Zemelaar

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 16-01-2025 9:09 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2025 8:05 schreef Tanteloos het volgende:
Ik zoek ook iets. DVD serie van "Eigen Kweek" voor een normale prijs, en niet 100 euries+ voor 3 seizoenen.

Ik dacht eerst dat ik je verder kon helpen, maar na een check van het archief heb ik "Van vlees en bloed" liggen (ook een toffe Vlaamse serie!), helaas niet "Eigen kweek".

Natural Disaster
The Dude
Posted 16-01-2025 10:48 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Eigen Kweek op mp voor €25. Zal maar 1 seizoen zijn.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Natural Disaster
The Dude
Posted 16-01-2025 10:49 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Op 2dehands.be volledige reeks 4 tientjes.
Wel ophalen zo lijkt in Izegem of all places.

Maar ja, als je niet weet hoe Google werkt...

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 16-01-2025 10:54]

ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 16-01-2025 18:10 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2025 7:46 schreef SimsalaWim het volgende:
Alleen als je daar een kast vol mee hebt staan, anders niet.

Gelukkig niet.

Maar jammer dat het niet telt.

Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 16-01-2025 18:50 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ik heb ook nog wat spindels staan, ik kocht ze altijd op de zwarte markt in Beverwijk. Ook dvd's. En ineens deed ik niet meer aan branden. Wat moet je ermee.

Uiteindelijk een tijd terug alle gebrande cd's en dvd's de vuilnisbak in getieft. De ongebrande nog niet, maar waarom niet...

[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 16-01-2025 18:51]

Ouwe Zemelaar

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com