![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
Moeilijk te vangen mengsel van experimentele drone, psy folk, (post-)rock en een vleugje Americana door Steven von Till van Neurosis. Heeft net een triptiek uit onder de titel Triptych. Met het eerdere werk ben ik niet bekend, maar doet mij aan Earth, Eternal Tapestry, Barn Owl, en Journey To Ixtlan denken. Lekkere trip. Gaat op Roadburn de hoogtepunten van Triptych spelen. Psiked en benieuwd. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Steve von Till komt in juli voor drie optredens naar Nederland. Niet de meest handige dagen en locaties voor mij, maar wellicht dat ik Haarlem meepak. 9-7 Groningen Lutherse Kerk 10-7 Haarlem Nieuwe Kerk 11-7 Eindhoven Rozenknopje Misschien dat dit mensen nog met Roadburn clashes uit de brand helpt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Neef van mij woont in Haarlem. Mooi om te combineren. Anders Groningen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ik weet het nog niet. Zijn laatste soloalbum, No Wilderness Deep Enough, vind ik erg goed. De eerste nummers van het nog te verschijnen album spreken me echter niet zo aan. Niet helemaal eerlijk om er al een oordeel over te hebben zonder het album dus te hebben gehoord, maar de losse nummers komen wat futloos over. Ik ga wel meemaken op Roadburn, verwacht dat hij veel nieuw werk speelt. |
|||||||||
|
Ik zit nu voor het eerst Music For Megaliths te beluisteren, en ben zwaar onder de indruk! Trippy/psychedelische folk drone. Echt zwaar genieten. Hoe zijn de eerdere albums? Die split/collaboratie Hawkwind Triad en het debuut Lashing The Rye wekken vooral mijn interesse. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ja, erg fijn is die. Ken Lashing niet goed genoeg om gedetailleerd iets over de verschillen te kunnen zeggen, maar liggen zeker in elkaars verlengde. Er zit ook nog een album tussen. Hawkwind Triad had ik vorige week nog in mijn handen bij Concerto, maar even teruggelegd en toen vergeten dat ik die nog nader wilde bestuderen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
| Index / Muziek algemeen |