|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Roermond, daar ben ik zaterdag nog geweest in de een of andere prutsdisco!! Wel een endje weg.... |
|
quote: Je moet ook niet naar de disco gaan! Maar gewoon komen! [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 19-06-2002 20:51] |
|
Jah was een uitje met wat niet-metal lui, wel gezellig verder, maar die disco he . Maar goed veel plezier, ik wil Danse Macabre best een keer zien, als ze 'ns deze kant uitkomen.... |
|
quote: Komen ze niet Dus gewoon naar Roermond gaan |
|
Zeker geen limburgers hier! |
|
quote: hey maar als limburger he, morgen in nijmegen defcon one en verona beach, en zie ik je daar |
|
quote: Is goed |
|
quote: Jawel hoor |
|
quote: he, als limburger he: vanavond Triple 7, Septuagint en Devolved (australie) in Staddijk, Nijmegen! |
|
Ja, deze Limburger laat dit langs zich heen gaan. Zaterdagmorgen werken! |
|
quote: *troost* |
|
quote: Ik ook maar dat boeit niet |
|
quote: Gegroet! |
|
Hoe laat begint het? Uur of 9? Entree? Ik ben hoogstwaarschijnlijk daar! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Had je de DJ lief moeten aankijken en vragen of 'ie geen Judas Iscariot remix had ofzo... |
|
Nou,ik was in eerste instantie ook uitgenodigd ( door Marcel en Sander ) maar bij nader inzien ga ik toch liever naar de Triangel in weert want daar speelt Form ( heet nu Fifth ) in de nieuwe bezetting dus ik ben wel benieuwd en hoop dat ik op tijd daar ben, heb eerst nog een uitstapje met t werk ( naar brussel enzo ).... |
|
quote: Form was vet. Maar fifth is niet mijn smaak meer. Tis rock geworden geloof ik. |
|
quote: Traingel! Mijn 3e huis. Wanneer spelen ze er? A.s vrijdag? |
|
quote: Nou we het toch over weert hebben. (stuk meer metal dan roermond gelukkig) 10 Augustus speelt Macabre in de Bosuil!!! |
|
quote: I'll be there! Bosuil = Dommelsch = Heersch!! |
|
quote: Ik kom niet zo heel veel in weert. Binnenkort moet ik er toch weer eens heengaan. Naar de Triangel of de Zig zag. Uiteraard zal ik 10 Augustus ook in de Bosuil zijn. Dat kan ik niet missen. |
|
quote: We zijn aan het slowtjette. Triangel kom ik weinig meer, is van NU-metal naar heavy-metal gegaan met de shift van de nieuwe eigenaar. Zig/Zag is de neue stek. |
|
quote: Ik hou niet van NU metal. Dus ik vind het wel een positieve verandering. Jammer genoeg in alle 2 de zaakjes al een tijdje niet meer geweest. Toch echt weer heengaan binnekort. |
|
quote: Yup, morgen dus !!! |
|
Ik vind de triangel wel gezellig, leuker dan zig zag,( wordt me teveel geblowd enzo,te rokerig) ik houd ook absoluut niet van nu-metal maar de laaste keren dat ik in de triangel was, was t supergezellig, een keer met arabesque en een keer met een metalparty, toen hebben Spike/Wim en Sam gedraaid, lekkere oude metal enzo |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |