![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
M'N MOEDER? Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ur mam I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
quote: Welkom onder de rivieren, hier noemen we dat "ons moeder". ![]() |
|
Lastig. Moet ik best wel diep graven en zul je zien dat ze alleen maar grijnst ... ![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
quote: Dat schijnt weer een hit te zijn, nu onder de jeugd van tegenwoordig, maar dan niet die band, maar op TikTok. Bloemetjesapp is dat, zeg! Ouwe Zemelaar ![]() |
|
quote: YouTube is inderdaad meer van de repressie achteraf, Spotify vooraf. Die verhalen die die YT-uploaders vertellen maken dan verder niet zoveel uit; illegaal is illegaal. Zolang je geen geld verdiend eraan zal er niet snel iemand achter je aan gaan echter. No dogs, no masters. ![]() |
|
Even een tante toosje pullen hier. Ik wil mijn huidige pannenset met anti-aanbakmeuk gaan vervangen voor gietijzeren pannen. Waar koop je zoiets? De Action heeft nu dit voor 50 euro. Op zich een ideaal setje zo. ![]() Maar geen idee of het wat is. ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Klaploper. Geef gewoon wat meer geld uit voor gegarandeerde kwaliteit. I want you to caress me like a tropical priest ![]() |
|
Gietijzer is gietijzer toch? Kan weinig aan kapot gaan dacht ik. En volgens de Elle zijn ze top ![]() https://www.elle.com/nl/eten/food-news/a64270440/gietijzeren-pannenset-action/ Maar misschien heb je een keer gelijk en moet ik toch duur spul kopen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: Neem aan dat je anti-aanbakmeuk bedoelt als 'kunststof'. Daar moet je sowieso vanaf, dus elke keuze is dan beter. Met gietijzer ben je veilig, in die zin. Voor het gemak zijn pannen met keramische coating dan wel beter, en evengoed veilig. Ik weet dan niet wat de beste keuze is. Qua consumentengerichte spullen + keramiek is BK goed in mijn ervaring, en gaat duizend jaar mee. Wordt wel te duur verkocht, dus wachten op een aanbieding. Qua 'pure' (zonder keramiek) dingen zou ik voor Fissler gaan. Die hebben hele mooie puur stalen dingen en gaat ook duizend jaar mee. Weet niet wat/hoe goed die Action-dingen zijn. Voor 50 euro is het wel een erg goede deal als het echt goed spul is. Daardoor ben ik er ook sceptisch over. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-03-2025 18:51] No dogs, no masters. ![]() |
|
Thx voor de tips, keramiek valt af, zit nu even te kijken wat Fissler allemaal heeft. Mooie pannen wel, maar zit toch vaak weer een coating overheen zie ik. Dat wil ik niet ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
En oh, voor ik het vergeet: quote: ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote:De handgreep. Ik heb in het verleden wel wat pannen daar gekocht en gaan altijd los. Dat emmertje zou ik niet mee durven zwieren. ![]() |
|
Zwieren. ![]() Gietijzer is toch best lastig? Er is een user hier die ook op gietijzer overgestapt was, maar ook weer terug gegaan naar gewoner pannen. Maar wie dat ook alweer was? Die in die nirvana coverband zat?!?! Ouwe Zemelaar ![]() |
|
Ik ben al jaren over op gietijzeren pannen, op één na allemaal zonder emaille. Verder een plaatstalen koekenpan, daar ben ik uitermate blij mee. Dat al overwogen? ![]() |
|
quote: Misschien handig voor erbij ja. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
RVS en emmaille zijn ook nog mooie opties. Maar voor allen geld wel iets ander gebruik en onderhoud. RVS moet megaheet opgewarmt voor je er iets in wilt bakken (en je niet uren lang wil schrobben erna). ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Only koper is real! ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "klinkt als een AliExpress' Glenn Danzig" ![]() |
|
quote:Ethereal? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Klinkt megakut. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Het is ook gewoon onzin. ![]() Ik heb ook een RVS koekenpan en dat werkt prima. Je moet de pan natuurlijk wel eerst goed inbranden, en 'm niet mishandelen met een schuurspons, staalwol en een agressief schoonmaakmiddel. Ik bak er zonder enig probleem gewoon een eitje in. ![]() |
|
Gaarne wel allemaal hetzelfde advies geven... ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
ja jij komt hier vragen of spul van de Action goed is. NEE NATUURLIJK NIET ![]() |
|
quote: Een deel is slechte kwaliteit ja. Maar niet alles. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |