|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
nou ... joepie ... |
|
quote: ik dacht dat jij die inmiddels wel uit je hoofd kende . |
|
Handig, maar ik zoek mijn heil meestal op Anus. |
|
quote: bedoel je niet IN anus? trouwens, waarom associeer jij black metal met anus? door die make up en die strakke leren broekjes? |
|
quote: http://www.anus.com |
|
anus.com is goed (American Nihilist Underground Society ) maar het is wel een persoonlijke selectie... The BM list is handig als ik van obscure bands de discografie moet hebben.... gewoon een overzicht van black metal. Kan je daarna naar reviews zoeken... |
|
Wel een handige lijst idd [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-06-2002 19:08] |
|
Zo, dat zijn veel bands. |
|
en de vormgeving, lekker retro Oud Vuil. |
|
quote: neeej das geen retro ...das troe! Suck my piss |
|
Ik vind het contrast van zwarte tekst op een witte achtergrond overigens wel erg gedurft... |
|
Het blijft een erg interessante lijst. Beter dan de Doom Metal List waar echt bijna niks in staat. Wow, wat hebben die blackies toch een geluk met zo'n complete lijst zeg! |
|
"Ik vind het contrast van zwarte tekst op een witte achtergrond overigens wel erg gedurft..." ja zie je niet vaak.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-06-2002 22:42] Suck my piss |
|
quote: Da's retro, vintage weet ge wel? Toen internet nog text-only was en de WWW toekomstmuziek. Da's pas troe! |
|
een heel complete lijst miste hem al alleen zo jammer dat van veel blackmetal bands nergens iets te bestellen is welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Kan iemand uitleggen wat PAGAN inhoudt tov VIKING? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hm, volgens mij is er niet echt een vastomlijnd begrip van die woorden aanwezig . Maar VIKING is PAGAN, maar PAGAN hoeft niet VIKING te zijn. Net zoals een koe een beest met vier poten is, maar niet alle beesten met vier poten zijn koeien. Ik vind toch wel dat Viking metal door Vikingen (Scandinaviërs dus) gemaakt dient te worden. |
|
quote: VIKING is dus een onderdeel van PAGAN; wat is PAGAN dan nog meer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geinspireerd door het heidendom, de oude goden en geesten van je land, invloeden uit de folklore (en wellicht uit folkloristische muziek). Primordial (Iers), Temnozor (Russisch), Negura Bunget (Roemeens), Graveland & Perunwit (Pools), etc. |
|
Welter (NL) |
|
quote: nee niet in de large alles is te vinden!! |
|
quote: Wahaha, de large, wat een onnozel kutblad! sebinsagoil |
|
quote: ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Raar dat 'ie The Kovenant niet weg haalt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |