|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heheheh daar verheug ik mij ook op ja |
|
(Hoewel ik helemaal niet van baby's en kleine kinderen houd): Gefeliciteerd! the only pleasure is pain |
|
Gefeliciteerd!! leuk voor je en je zus en zwager!.Wel goed opvoeden natuurlijk dat kind met goeie muziek in zn box enzo |
|
Zo van: " Heyy zus kijk eens wat ik hem geleerd heb. Hij kan zijn middelvinger al opsteken naar gewoon uitziende mensen." "Headbangen wil nog enit helemaal lukken maar ook dat begint al wat te worden." en natuurlijk het boeren na de maaltijd in grunten weten om te zetten. ghi ghi "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Proficiat jenje En voed Jens een beetje goed op qua muzieksmaak natuurlijk! This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
quote: over it'ers gesproken, je vriendin (waar je mee samenwoond!!) over internet antwoord geven op een vraag..... |
|
Gefeliciteerd btw, ik ook oom over enkele maanden Life doesn't get much better than this! |
|
Gefeliciteerd Jenje! Ik ben sinds augustus vorig jaar tante en het is echt gezellig! |
|
quote:[totaal off topic]Om 15.10 zitten wij allebei op ons werk....das 100 km uit elkaar [/totaal off topic] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Gefeliciteerd! Vorige week werd ik 3 jaar peet-tante en dat is echt heel erg leuk! *etiket* |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |