|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ken het programma niet eens maja (op welke zender komt het? Metal heerst |
|
BBC Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: trouwens vechtrobots he op v8 kwam toch ook battle bots of zoiets (ik weet niet als het nog komt) daar vechten 2 robots tegen elkaar Metal heerst |
|
Is wel leuk. Natuurlijk moest de Amerikaanse versie bigger & better zijn. |
|
jah, robot wars rulez. kijk het al een aantal jaren. op de bbc dan, tegenwoordig ook op bnn, maar toch, het blijft intenser op de bbc. die usa versie had wel coole extra's, zeg maar. toch ook die mini-kompetitie, met hele kleine robotjes? het voordeel van de usa versie vind ik, dat het allemaal wat sneller gaat. Oud Vuil. |
|
hehe ja wel leuk die robot wars. Alleen de figuren die er aan mee doen vind ik dan altijd weer wel zo, tja, typisch... |
|
Battle bots zoog, ik heb robot wars lang gevolgd maar ben daar nu van genezen hoewel ik het wel een goedf programma vond "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik vind het publiek altijd zo achterlijk nep uit hun dak gaan Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Sorry maar dit vind ik dus totaal geen reet aan. |
|
lekker nerdy |
|
idd [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 16-11-2002 14:04] |
|
Het programma vind ik vrij brak, het boeit me totaal niet maar uit extreme verveling wil ik het nog wel es gaan kijken. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
haha LOL |
|
quote: Ik vind het heeeeeeeel BRUUT om te zien Zijn er mensen die zo'n ding willen bouwen, ik ben een volledige lasser in -tig (niveau 1 tot 2 mm) -mbe (Niveau 3 foto lasser) -mig/mag (Niveau 2 ) -auto G (niveau 1 tot 4 mm) En ben berijd er aan mee te werken !!!! Wiegen Meister ! |
|
och ja bij gelegenheid kijk ik eens. Maar echt volgen doe ik het niet. |
|
Tja...de presentator en het studiopubliek gedragen zich wel als een bende hysterische nitwits,maar het is vooral de gevechten die me interesseren. Pang!Boom! Off with his heaaad! There you go,you scum!In the pit! Craassshhh- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
PIT PIT PIT PIT !!!! proud to be a nerd! Oud Vuil. |
|
Keek het soms. Was wel "aardig". De meeste robots zijn alleen zo fucking lelijk. Maar er zitten ook goeie ontwerpen tussen. |
|
quote: Haha, leuk idee S_S alleen een beetje duur. Zie het al voor me, the bot from hell van zwaar metaal. Heersch programma trouwens (de Amerikaanse versie zuigt schapenballen). Bazzio Attacks!!! |
|
De neppe versie met die huisrobots of die koele americaanse versie? |
|
quote: Euhh, die versie op toenmalig Fox. Bazzio Attacks!!! |
|
die amerikaanse versie zoog echt geiten-noten IMHO of course "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Op de BBC is er nu een serie bezig met nieuwe huisrobotten. Onder andere eentje die met een 30 Kg hamer slaat... hehehehe... komt volgens mij wel lekker aan Zenial |
|
quote: Ja, hierzo tzelfde: lijkt me echt wel geinig om zo'n ding te bouwen. Als iemand dr aan gaat beginnen, laat t me effe weten, ik doe wel mee Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Het is geweldig om naar vechtende robots te kijken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |