|
Auteur: |
|
|
Hmz, ken het niet, maar de naam klinkt niet erg bruut/trash. Meer zo'n gotik-metal gedoe. En ik kan verdomme niks downloaden want AG is weg! |
|
quote: dat bewijst maar weer eens dat een naam niks hoeft te zeggen al hette we "pink flower", met zulke muziek doet het er niet toe. maar zoek maar eens met google. ik dacht op relapse (cd-label) een nummer te downloaden was. |
|
hups, omhoog. heeft niemand deze band geprobeerd? als je de band uiterst slecht vind, vind ik dat ook interessant om te lezen! |
|
ken ik niet I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: proberen dan? ik dacht dat op de relapse-site wel wat te downloaden valt. |
|
als je een link geeft (* Ik ga nu eerst ff off. Ik moet de paadjes verzorgen *) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
http://www.necropolisrec.com/index.html ik had me van label vergist. het moet necropolis zijn. sorry. het te dowmlaoden nummer is wel een van hun mindere nummers vind ik maar toch niet slecht. |
|
Hmm ik vond Dark Angel toch vooral goed om de drummer; de zang heb ik bijvoorbeeld altijd vrij zwak gevonden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik vooral om de muziek en de intensiteit. en de zangers heb ik beide erg gpoed gevonden. nou ja, smaken verschillen nu eenmaal. |
|
ff gedowned en beluisterd, ja hoor, hier kan ik me helemaal in vinden. lekker ongecompliceerd. waar ik niet van hou, is als de 1ste zin v/d znger nog bezig is, de tweede al begint, da ze elkaar overlappen. erg lastig om live te doen. maar verder, heerlijk, aanrader voor thrash liefhebbers. Oud Vuil. |
|
quote: kijk, doe je het toch niet voor niks! wat die zang betreft, ik weet niet of je dark angel kent maar die propten ook enorme lappen teksts in een nummer.dat gaf een "haastig effect "aan de zang .een zeer snelle opeenvolging van woorden waarin de zanger amper tijd heeft om te ademen. ik vind dat echt te gek en maar weinig zangers kunnen dat volgens mij. overigens, Dream of damnation heeft een "zangeres"!, ten minste als je het nummer "bloodletting" binnen hebt gesleurd. |
|
quote: zangeres, had niet verwacht maar ff over die enorme lappen text, je kent toch ook cryptic slaughter, die hadden daar geen studio effecten voor nodig. you think tou're the only one, to solve a problem with a gun. but does it feel like a man, to take a life in your hands? uit het blote hoofd, maar meestal ging het nog rapper ps, dit was uit het nr lowlife van convicted, ooit nagespeeld met een band. maar, er is dus een volledige ceedee van dod? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-06-2002 23:58] Oud Vuil. |
|
quote: Dod heeft een mini uit. getiteld "let the violence begin" met een mannelijke zanger overigens. een erg goede, zeer intense mini cd. op het moment van schrijven wordt een volledige cd opgenomen cryptic slaughter is verplichte kost voor iedereen die meent van metal/hardcore te houden . hetis dan ook erg fijn om te weten dat ze weer bijelkaar zijn en dat hun eerste twee releases worden heruitgebracht. Ik ben overigens helemaal leip van nummers "black & white" & "low life"van "convicted! "Lowlife" is ook een erg sterk nummer. de verschillende ritmes wordenerg cool afgewisseld. er zit een erg sterk instrumentaal stuk in, waarin het ritme opeens iets langzamer gaat. daar MOET je gewoon op slammen. (ik ben het nu aan het luisteren,ik heb toevallig "convicted in mp3vorm op de harde schijf staan) |
|
http://www.holyterror.com/aversionline/index.html?/aversionline/2000/vault/int-cryptics.html hier staat trouwens een interview met "bill" van cryptic slaughter. grappig is ook de foto die er bij staat, wat een watjes. bewijst maar eesn dat uiterlijk NIKS zegt in metal want cryptic slaughter blaast veel bands van het podium af. |
|
quote: tadadaa tadadaa pampampampam pampampampam Oud Vuil. |
|
quote: yep! |
|
quote: gave lp. heb 'em toendertijd gekocht, omdat iemand 'em in de aardschok in een revieuw de grond in stampte. word je gelijk benieuwd. convicted aangeschaft, later money talks en die 3de geluisterd, make your peace ofzo, was nix enorm slecht geluid. heb de lp's ooit uitgeleend aan iemand, en ik weet niet meer aan wie ( gebeurd me meer ). Oud Vuil. |
|
quote: hahahaha, komt me bekend voor wat betreft de aardschokbesprekingen! de derde is ook goed allen de productie is inderdaad slechter dan een grindcore demo. en die persoon moet onmiddellijk je lpees terugbrengen! mensen die lenen en niet teruggeven zijn verschrikkelijk. |
|
die gasten in cryptic slaughter waren 12!!! toen ze begonnen, en 18 dus ten tijde vd laatste release= lp 4. ongelofelijk, dat wist ik niet. die eerste 2 lp's rulen zo zwaar! Oud Vuil. |
|
quote: Shit! Ik moet nog iemand bellen. En dan ook maar DOD downen. Je hoort nog wel wat ik er van vind. |
|
quote: WAT??? nou vind ik ze helemaal goed! wat een prestatie!. nou snap ik ook waarom de backingvocals op M.A.D. lijken op een stel smurfen. |
|
quote: Ik ben benieuwd. |
Index / Heavy Metal |