|
Auteur: |
|
|
Ik heb dus bij www.metalvideos.tv (goeie site...) alle videos gedownload die er staan, alleen nu wil ik ze afspelen (met Windows Media Player / Quicktime) en dan krijg ik de fout: Invalid or corrupt data was encountered..... Dit is bij sommige bestanden, bij *.ASF bestanden vooral geloof ik...... weet iemand hier een oplossing voor?? mot ik 1 of andere plugin downloaden, of wat............... alfast bedankt |
|
quote:ja, maar sommige ook niet....... dat is juist het probleem |
|
Download REAL PLAYER, daarmee kan het wel. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:die hek nog erges staan ja.... thank u |
|
Hmm.. Even hier in posten... DivX werkt niet meer, of toch maar half. Ik heb al verschillende versies geprobeerd (5.0.5, 5.1 en 5.2). Als ik de player gebruik die bij die divx bundle komt werkt alles perfect... Echter in RealPlayer, of Windows Media Player, krijg ik alleen geluid, en duurt het ook 20 seconden voor de video begint... Ik heb beide ook al proberen herinstalleren, dus dat is het niet. Het rare is dat het vroeger al gewerkt heeft... Suggesties, behalve format c: ? Edit - Laat maar. BigFix 6 van divx.com gedownload en geïnstalleerd. Alles werkt... [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 19-11-2003 21:24] |
|
Vette site. |
|
heeft iemand een goede player om mp4 bestanden mee af te spelen? |
|
itunes KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Winamp |
|
heb maar win 98, dus itunes kan niet en heb net nieuwste winamp gedld, maar daar werkt t ook al niet mee nog meer suggesties? |
|
quote: Ze hebben d'r een plugin voor. Of iets dergelijks. [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 07-05-2004 13:57] |
|
quote:oftewel audio codec. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Download gewoon sikkie's codec pack v1.5, dan kan je alle mogelijke audio en video bestanden afspelen. Als je het nergens op de wondere wereld van het web kan vinden, moet je me maar mailen. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: you've got mail |
Index / Algemeen |