IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Vragen over videoclips op de computer!
Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 20-06-2002 14:59 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

Ik heb dus bij www.metalvideos.tv (goeie site...) alle videos gedownload die er staan, alleen nu wil ik ze afspelen (met Windows Media Player / Quicktime) en dan krijg ik de fout: Invalid or corrupt data was encountered..... Dit is bij sommige bestanden, bij *.ASF bestanden vooral geloof ik...... weet iemand hier een oplossing voor?? mot ik 1 of andere plugin downloaden, of wat...............

alfast bedankt

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2002 15:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

media player speelt gewoon asf af dacht ik...
check je instellingen

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 20-06-2002 15:04 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 15:03 schreef Mutilator het volgende:
media player speelt gewoon asf af dacht ik...
check je instellingen
ja, maar sommige ook niet....... dat is juist het probleem

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-06-2002 15:09 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Download REAL PLAYER, daarmee kan het wel.

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 20-06-2002 15:10 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 15:09 schreef Heosphoros het volgende:
Download REAL PLAYER, daarmee kan het wel.
die hek nog erges staan ja.... thank u

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 19-11-2003 21:13 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Hmm.. Even hier in posten...

DivX werkt niet meer, of toch maar half. Ik heb al verschillende versies geprobeerd (5.0.5, 5.1 en 5.2). Als ik de player gebruik die bij die divx bundle komt werkt alles perfect... Echter in RealPlayer, of Windows Media Player, krijg ik alleen geluid, en duurt het ook 20 seconden voor de video begint... Ik heb beide ook al proberen herinstalleren, dus dat is het niet. Het rare is dat het vroeger al gewerkt heeft... Suggesties, behalve format c: ?

Edit - Laat maar. BigFix 6 van divx.com gedownload en geïnstalleerd. Alles werkt...

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 19-11-2003 21:24]

tortyr
Usericon van tortyr
Posted 21-11-2003 15:07 by tortyr Wijzig reactieProfiel van tortyrQuote dit bericht

Vette site.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-05-2004 13:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

heeft iemand een goede player om mp4 bestanden mee af te spelen?

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-05-2004 13:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

itunes

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 07-05-2004 13:32 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Winamp

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-05-2004 13:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

heb maar win 98, dus itunes kan niet en heb net nieuwste winamp gedld, maar daar werkt t ook al niet mee

nog meer suggesties?

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 07-05-2004 13:55 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 13:54 schreef Mark Z het volgende:
heb maar win 98, dus itunes kan niet en heb net nieuwste winamp gedld, maar daar werkt t ook al niet mee

nog meer suggesties?

Ze hebben d'r een plugin voor. Of iets dergelijks.

[Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 07-05-2004 13:57]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-05-2004 13:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 13:55 schreef filosofem het volgende:
Ze hebben d'r een plugin voor.
oftewel audio codec.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 07-05-2004 16:36 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Download gewoon sikkie's codec pack v1.5, dan kan je alle mogelijke audio en video bestanden afspelen.

Als je het nergens op de wondere wereld van het web kan vinden, moet je me maar mailen.

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-05-2004 17:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 16:36 schreef Phaestus het volgende:
Download gewoon sikkie's codec pack v1.5, dan kan je alle mogelijke audio en video bestanden afspelen.

Als je het nergens op de wondere wereld van het web kan vinden, moet je me maar mailen.

you've got mail

Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com