IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : immolation vraag
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-06-2002 18:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik meende dat immolation vroeger "rigor mortis " heette. ik heb ooit wel eens een, demo van R.M gehad en die was erg goed. nu meende ik ooit eens gelezen te hebben dat immolation demo's op cd zijn uitgebracht. klopt dit en zoja, staat die Rigor mortis demo er dan ook op.

(zo en nu naar de "dreams of damnation" topic want die band verdient gewoon alle aandacht! )

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2002 18:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Yup: Stepping on angels...before dawn heet die cd

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

attila_de_hun
Posted 20-06-2002 20:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2002 18:24 schreef Mutilator het volgende:
Yup: Stepping on angels...before dawn heet die cd

Cool! die ga ik zeker zoeken! bedankt mutilator

Morbide
Usericon van Morbide
Posted 23-12-2002 13:35 by Morbide Wijzig reactieProfiel van MorbideQuote dit berichthttp://www.casketcrew.org

Zou iemand cds van Immolation op de abs.mp3.heavy-metal nieuwsgroep willen posten?? OOk het werk van Rigor Mortis is welkom

Ik ben op moment er 3 cds Nile aan het opknallen

What's the Speed of Dark?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-12-2002 13:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Rigor Mortis ? Hmm... daar heb ik een interview van in de tornado, nooit geweten joh...

Ik, Wil Schuurman

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 23-12-2002 13:40 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik heb nog eens in een oude Aardschok iets over Rigor Mortis gelezen. Ook heb ik Immolation demo's, 2. Zijn dat dan die Rigor Mortis demo's, of echt van Immolation?

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 13:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Let wel op dat er in het verleden meer bands met de naam Rigor Mortis rondliepen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 23-12-2002 13:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 23-12-2002 16:26 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Die "Stepping on Angels before dawn" werd gereleased door Repulse Records (R.I.P) en is al een hele tijd volledig uitverkocht. De zilveren schijfjes gaan tegenwoordig voor 25-50 euro weg bij Ebay.

Naar het schijnt is het een erg verzorgde uitgave met veel demo materiaal alsook een interessante foto collage.

Ben er ook naar op zoek

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 17:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb 'em toch regelmatig zien liggen voor normale prijzen.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 23-12-2002 17:55 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 17:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb 'em toch regelmatig zien liggen voor normale prijzen.

Recent? Dat zou wel goed nieuws zijn

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 18:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 17:55 schreef Wolveken het volgende:
Recent? Dat zou wel goed nieuws zijn

Ga eens naar Sounds in Venlo.Daar hebben ze echt veel(en ook moeilijk te vinden cd's en LP's).

attila_de_hun
Posted 23-12-2002 19:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Als iemand die demo cd van immolation heeft en een copietje met mij wilt ruilen (of als mp3) zou ik die persoon zeer dankbaar zijn. Ik heb een modum dus via ftp is voor mij onmogelijk.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2004 14:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Father, you're not a father. Is die van Failure for Gods?

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 14-08-2004 14:56 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Nee, van Close To A World Below

Like Some Snow-white Marble Eyes

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2004 14:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Thank you lots.

Die gaat dus besteld worden.

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 14-08-2004 14:58 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

ur welcome

Goed cd'tje overigens!

Like Some Snow-white Marble Eyes

Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 14-08-2004 17:10 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

Rigor mortis wat een stoere naam

[Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 14-08-2004 17:13]

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-08-2004 17:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Super Trouper. Wat een domme naam.

Super trouper
faust is een irritante boer
Usericon van Super trouper
Posted 14-08-2004 19:23 by Super trouper Wijzig reactieProfiel van Super trouperQuote dit bericht

Hebt u weleens naar uw zelf gekeken

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-08-2004 19:24 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Bg 'em niet op ideeën...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-08-2004 21:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Rigor Mortis heerst de pan uit. Immolation ook.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com