|
Auteur: |
|
|
Yup: Stepping on angels...before dawn heet die cd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Cool! die ga ik zeker zoeken! bedankt mutilator |
|
Zou iemand cds van Immolation op de abs.mp3.heavy-metal nieuwsgroep willen posten?? OOk het werk van Rigor Mortis is welkom Ik ben op moment er 3 cds Nile aan het opknallen What's the Speed of Dark? |
|
Rigor Mortis ? Hmm... daar heb ik een interview van in de tornado, nooit geweten joh... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb nog eens in een oude Aardschok iets over Rigor Mortis gelezen. Ook heb ik Immolation demo's, 2. Zijn dat dan die Rigor Mortis demo's, of echt van Immolation? |
|
Let wel op dat er in het verleden meer bands met de naam Rigor Mortis rondliepen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Die "Stepping on Angels before dawn" werd gereleased door Repulse Records (R.I.P) en is al een hele tijd volledig uitverkocht. De zilveren schijfjes gaan tegenwoordig voor 25-50 euro weg bij Ebay. Naar het schijnt is het een erg verzorgde uitgave met veel demo materiaal alsook een interessante foto collage. Ben er ook naar op zoek 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Ik heb 'em toch regelmatig zien liggen voor normale prijzen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Recent? Dat zou wel goed nieuws zijn 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Ga eens naar Sounds in Venlo.Daar hebben ze echt veel(en ook moeilijk te vinden cd's en LP's). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als iemand die demo cd van immolation heeft en een copietje met mij wilt ruilen (of als mp3) zou ik die persoon zeer dankbaar zijn. Ik heb een modum dus via ftp is voor mij onmogelijk. |
|
Father, you're not a father. Is die van Failure for Gods? |
|
Nee, van Close To A World Below Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Thank you lots. Die gaat dus besteld worden. |
|
ur welcome Goed cd'tje overigens! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Rigor mortis wat een stoere naam [Dit bericht is gewijzigd door Super trouper op 14-08-2004 17:13] |
|
Super Trouper. Wat een domme naam. |
|
Hebt u weleens naar uw zelf gekeken |
|
Bg 'em niet op ideeën... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Rigor Mortis heerst de pan uit. Immolation ook. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Index / Heavy Metal |