|
Auteur: |
|
|
gOOgle ff, zo gevonden... (lui zwijn!) |
|
http://powertab.guitarnetwork.org/downloads.htm nog 1: http://www.cynicalsphere.com/software.html [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 16-11-2002 20:22] |
|
quote: heb nog niks hoor, was al de hele tijd aan het zoeke, maar thanx wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik had willen zeggen -zie guitarbattle topic- maar het is al geregeld Zie trouwens ook www.powertabs.net supergoede tabsite, heeeeel veel tabs, allemaal gecheckt |
|
quote: thanx! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
np |
|
off topic- snaack, jij had toch de performer? Ik heb de ke3 prof. -off topic |
|
|
|
|
|
quote: <offtopic] Ja. Wel met Seymour Duncans btw.. </offtopic> |
|
bah gebruikt allen GuitarPro 3! |
|
quote: Nee, Homeau Powertab is FREEWARE namelijk. |
|
_alles_is free te krijgen tegenwoordig |
|
|
|
quote: die heb ik al wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nounou Han je wordt weer flink geholpen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
die powertabs.net is een goeie! Weer een paar nieuwe ringtones erbij (nu Iron Maiden - Wasted years ) |
|
|
|
Ik heb een probleempje met powertab, hoe kan je er voor zorgen dat die Cis niet als een Des noteert maar ook als een Cis? Wordt het stuk een stuk overzichtelijker van namelijk. Ehm heb het al, stuk ipv van in G majeur in E mineur schrijven... [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-05-2005 16:11] |
|
quote:Haha [spam]Kheb ook nog een aantal powertabjes gebouwd voor op mn site btw bij 'Tabs' [/spam] |
|
quote: Haha, dat beerplaying filmple is echt geweldig Dat is toch marcel die dat filmpt? Waar blijft zijn filmpje? Ik weet nog dat ik hem tegen kwam met nieuwjaar in een café, toen was hij ook behoorlijk ver weg. Waarschijnlijk kan hij zich dat al niet meer herrinneren Sorry voor het offtopic geleuter! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 01-05-2005 21:17] |
|
quote:Haha yeah da was Marcel aant filmen idd Heb ook wel zatte filpmjes van hem gheghe. Maar de mooiste shredvids staan op zn site [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-05-2005 23:59] |
Index / Muziek algemeen |