IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hetfield afkickcentrum in!! :D
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-07-2001 11:39 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

WHAHAHAHHAHAHHAA lachen!!
Hij's net Herman Brood II, alleen ik denk dat deze wel van z'n drank en drugs probleem afkomt..

meer info: www.metallica.com

zo, nu verveel ik me weer,
greetz; Creepje

[Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 22-07-2001 11:40]


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 22-07-2001 11:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Als ie nou de zelfde oplossing als Brood neemt, komt ie er vast wel vanaf.


Bazzio Attacks!!!


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-07-2001 11:45 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ROFL!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-07-2001 11:58 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Van mij mag ie... de tijden waarin hij legendarische metal maakte zijn lang voorbij.



Dead things grow from deep inside...


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-07-2001 12:03 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

hun nieuwe albums schijnt "pretty fucken sick" te zijn. maar ik moet het nog maar zien


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 22-07-2001 12:10 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2001 12:03 schreef Creepieboy het volgende:
hun nieuwe albums schijnt "pretty fucken sick" te zijn. maar ik moet het nog maar zien


Metallica en "pretty fucken sick"
Metallica is allang sold out!
Alleen de oude was nog te pruimen...



Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-07-2001 12:15 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

daarom moet ik het nog maar zien, maar ik hoop echt dat het weer old skool is!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-07-2001 12:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik geloof er niks van dat Metallica ooit weer op hun "oude" niveau terug zal komen. Ik zit er ook niet meer op te wachten.


Dead things grow from deep inside...


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 22-07-2001 15:11 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Metallica had eerder al de fout gemaakt door meneer Mustaine uit de band te gooien,en die Hammett met zijn mooie zwarte nagellak op zijn vingertjes aan te trekken.
Anders denk ik dat ze nu nog wel metal waren.
Shit je moet je gewoon schamen tegenwoordig als je als (metal)gast met een metallica shirt rondloopt,maarja ze zijn toch niet echt mijn roots geweest.
Lijkt mij het beste als ze die band gewoon opdoeken,ze bezorgen de metal scene alleen maar een slechte naam.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-07-2001 15:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Alsof die Mustaine zulke geweldige metal maakt...


Dead things grow from deep inside...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2001 19:35 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nog één!!Had het voelen aankomen,hoor...als ik zou binnengieten wat hij op één dag drinkt,zat ik hier nu niet-

Hun muziek is er met de jaren ook niet op verbeterd...na de "Black Album"hebben ze alleen nog FM-vriendelijke brol uitgebracht...en dat gebruik zal 'm ook al geen goed gedaan hebben...creativiteit nadezak,kwaliteit nadezak-

Vrees dat Metallica dood is-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 22-07-2001 19:37 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Ha,zo reactie had ik al wel verwacht,maarja ik denk dat je het gewoon niet kent en nog nooit live gezien hebt.
Die gast schrijft fucking goede teksten en dan het gitaarwerk shit man.
Na Pantera en Slayer staat het echt wel bij de besten vind ik.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2001 19:51 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hoooo!Rustig aan!Heb van mijn 14de tot mijn 24ste intensief naar hen geluisterd.En ik zou Metallica niet kennen,laat staan er geen verstand van hebben?Lijstje van mijn favoriete nummers:

1-Seek and destroy
2-Creeping death
3-Ride the lightning
4-Pulling teeth
5-Of wolf and man
6-Trapped under ice
7-The 4 horsemen
8-For whom the bell tolls
9-Sad but true
10-My friend of misery



Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-07-2001 21:06 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

MetallciA is NIET dood!! ok, Load en Reload zuigde enorm! maar kom op! inderdaad tot aan het Black Album maakte ze TOP muziek! dus ga nu niet metallica in 1 keer afzeiken, ja inderdaad load series waren verkankerd, maar kijk ook naar de andere albums, Garage Inc, cover album maar toch, was een goed album. alles lekker in een black album achtig jasje gestopt. en ja black album vind ik ook goed. maar alléén de load en reload series waren bagger. en dat moeten ze weer veranderen. (hopelijk in hun nieuwe albums)

ik heb gesproken, amen.


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2001 22:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik verzeker je:Metallica is jarenlang één van mijn favoriete bands geweest.Heb zelfs nog 2 van hun albums op tape staan(vooropgenomen!!)m.n."Ride the lightning" en "Master of puppets."


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-07-2001 22:29 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2001 15:11 schreef farbeyonddrunken het volgende:
Metallica had eerder al de fout gemaakt door meneer Mustaine uit de band te gooien,en die Hammett met zijn mooie zwarte nagellak op zijn vingertjes aan te trekken.
Anders denk ik dat ze nu nog wel metal waren.
Shit je moet je gewoon schamen tegenwoordig als je als (metal)gast met een metallica shirt rondloopt,maarja ze zijn toch niet echt mijn roots geweest.
Lijkt mij het beste als ze die band gewoon opdoeken,ze bezorgen de metal scene alleen maar een slechte naam.


ik schaam me dus absoluut niet
en btw, Dhr. Hammet is vele malen beter dan die Mustaine


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-07-2001 22:34 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Mustaine werd destijds wegens wangedrag uit de groep gezet...vind Hammett een betere gitarist,da's waar...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 22-07-2001 23:38 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 22 juli 2001 19:51 schreef madeline usher het volgende:
En ik zou Metallica niet kennen,laat staan er geen verstand van hebben?



Ik dacht zelf dat Farbeyonddrunken hierop doelde:
quote:
Op 22 juli 2001 15:43 schreef SheRa het volgende:
Alsof die Mustaine zulke geweldige metal maakt...


Als we het dan toch over Hammet en Mustaine hebben, Hammet is de BETERE LEAD gitarist en zolang Hipsfield metalriffs schreef was dat oké.
Mustaine is ECHT wel beter dan Hammet als het op Metalriffs schrijven aankomt.
Pas vanaf Blackalbum danwel Load schrijft Hammet echt mee... Zegt genoeg, toch ???

Toegevoegd: Als je Megadeth geen zak aan vindt en oude Metallica cool dan vind je Hetfield dus beter dan Mustaine (wat betreft Riffs schrijven).

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 22-07-2001 23:42]



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 23-07-2001 1:07 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vind oude Megadeth-cd's ook best oké,hoor...
beetje jeugdsentiment-ten tijde van R.I.P.en "Killing is my business"zat ik in 't lager secundair,luisterde ik naar "Vara's Vuurwerk"en liep ik constant met oude trash&speedmetal in de walkman...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 23-07-2001 1:26 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 23 juli 2001 1:07 schreef madeline usher het volgende:
Vind oude Megadeth-cd's ook best oké,hoor...



Jij zijn...
Vanaf "Als we het dan toch..." was ook niet 'tegen' jou bedoelt, echter algemeen (just my humble opinion)



SheRa
Usericon van SheRa
Posted 23-07-2001 13:21 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik weet niet wie er de betere lead gitarist of riff-schrijver is. Ik heb daar geen bal verstand van. Het gaat mij om het totale geluid... Ride the Lightning is nog steeds geniaal, en alles wat ik van Megadeth gehoord heb, tja, dat boeit me gewoon niet, of die vent nou beter gitaar kan spelen of niet.


Dead things grow from deep inside...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 23-07-2001 23:13 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Nu we het toch over Megadeath hebben, ik heb ze op Graspop gemist
Maar ik hoorde ze wel spelen...ik heb 1 nummer herkent: Moto Pshyco ofzoiets. Blijft zo lekker in je hoofd hangen
Anyway, het ouwere werk is veeeeeel beter dan het nieuwe!!!


farbeyonddrunken
Usericon van farbeyonddrunken
Posted 25-07-2001 21:06 by farbeyonddrunken Wijzig reactieProfiel van farbeyonddrunkenQuote dit bericht

Ja ze speelde wel lekker op graspop,maar op bospop speelde ze nog strakker.
Ik heb zelf het idee dat hij daar zelf ook strak stond,maarja het was die focking 80 gulden dik waard.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen