IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Hare krishna Vorige pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-06-2002 11:54 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Tja ik word een dagje ouder, ik doe soms vreemde dingen


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-06-2002 15:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2002 11:52 schreef mislyd het volgende:
Nee toch?? Hmm.. 'De Wachttoren' klonk bekend, maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iets gekocht heb van die Jehova's


Is echt van de Jehov'a ze hebben op zaterdagavond Wacttoren studies...stond in dat boekje


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-06-2002 15:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Yeah, Wachttoren is van de jEH0VAH's.

Ik kom nooit Hare Krishna mensen tegen.... ook geen behoefte aan trouwens. Puriteins gedoe... flikkert op, enzo.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-06-2002 15:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zag ooit op NED1,2 of 3 een "gedramatiseerd waargebeurd verhaal"(sp?) over een complete familie die geexcommuniceerd werd door de leden van de nederlandse jehova-community omdat de zoon naar (1)bed was gegaan met een meisje buiten het huwelijk en die (2)buiten hun geloof stond.

quote:

ex·com·mu·ni·´ca·tie (de ~ (v.))

1 uitsluiting van de sacramenten of de kerkgemeenschap => kerkban


M.a.w. ze gingen wel nog altijd naar de communie/kerk enzo maar GEEN van de andere leden mocht hen een woord zeggen of zij werden OOK geexcommuniceerd. Zielepoten-gemeenschap.

*(1) en (2) zijn blijkbaar afzonderlijk reden hiervoor.

Can you say "SICK MOTHER FUCKERS"?


G.
Usericon van G.
Posted 24-06-2002 21:21 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

tja goeie film is dat...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen