|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe.. dat mes is toch om je eventueel te verdedigen tegen 'creeps'. met de auto is helemaal handig.. kun je dus meer meenemen en gewoon in de auto bewaren enzo. maar je komt er toch altijd achter dat je teveel bij je hebt. vooral kleren. reisverhalen? teveel! hehe.... |
|
Verdedigen tegen creeps? Die pakken me dat mes gewoon af denk ik Maar soit, ik hoor het graag |
|
rij ze onder met je auto zou ik zeggen lol hey maar anders add ik jullie in mn MSN? gaat allemaal wat makkelukker |
|
We hebben geen msn... wel IRC. You are welcome... Krey.net, #children_of_bodom [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-12-2002 22:49] |
|
quote: ik zou zoveel stomme opmerkingen kunnen maken nu he...maar ik ben vandaag aardig en geef je gewoon gelijk My madness, my sadness |
|
alrighty. maar wach ff, even mn spul voor morgen pakken etc. cya in a bit |
|
quote: Zo'n mes zou meer een gevaar zijn voor mezelf, vrees ik Ik ga op reis en ik neem mee: -hele warme slaapzak (met zo'n idiote kap eraan, dat je gewoon in openlucht kan maffen) -EHBO spulletjes + medicijnen -weinig kleren -visa -2 CDs + discman -30 pakjes tabak + 3 aanstekers Zo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ga op reis en ik neem mee: -hele warme slaapzak (met zo'n idiote kap eraan, dat je gewoon in openlucht kan maffen) -EHBO spulletjes + medicijnen -weinig kleren -visa -2 CDs + discman -30 pakjes tabak + 3 aanstekers -1 tent (voor als het regent) -iets te drinken voor als het koud is [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-12-2002 22:52] |
|
"30 pakjes tabak + 3 aanstekers" My madness, my sadness |
|
Minimum Misschien beter nog wat reserve erbij. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-12-2002 22:53] |
|
walk/discman had ik eerst ook mee willen nemen.. toch nie gedaan. en HELEMAAL niet gemist tis alleen maar extra bagage. en ja aangezien ik veganist en straightedge ben had ik ook geen peuken etc mee.. lol. alleen en tas met groeten.. blijft ook lang goed dus das een plus. maar ja see for youself |
|
quote: Verdorie ja, 2 jumbo flessen martini rosso, of er valt met mij niet te praten Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
heersch! neem javaanse jongens mee, zeer goeie shag voor tijdens de koude winternachten My madness, my sadness |
|
Tutut, ik neem chartreuse mee, met 55° alchol krijg je het er gegarandeerd warm van... Idd, javaanse jongens is zalige toebak, maar toch liever van nelle halfzwaar hoor [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 08-12-2002 22:56] |
|
van nelle is alleen als zware tabak lekker vindt ik persoonlijk ik rook overigens normaal gewoon (heel erg saai) drum(classic verpakkingen) met rooie rizzla My madness, my sadness |
|
on-topic! lol |
|
ok jullie zijn niet op mirc? |
|
Uh? Jawel hoor...? |
|
quote: Probeer irc.chat.be (212.3.247.40) port 6667 eens..? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ja sorry kheb der geen verstand van.. ik keek gewoon op #zwaremetalen... |
|
quote: lol.. wij zitten bij #children_of_bodom (totaal andere server dan #zwaremetalen enzo) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ahh ok.. maar tis me nou al iets te laat. sorry. need sleep |
|
Ander keertje dan, je weet ons te vinden. Slaap ze! |
|
absolutely. doegie |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |