IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Graspop 2026 Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-06-2026 20:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-06-2026 20:44 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Wat staat die Mustaine als een zombie op dat podium. :')

Edit:

Thanks voor de link btw.



[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-06-2026 20:44]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-06-2026 20:53 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Tering, dat Megadeth is nooit mijn ding geweest en als ik nu zo'n 10 minuten live gekeken heb snap ik ook waarom. :')

En, Anthrax om 22.25 ga ik denk wel meepikken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 18-06-2026 20:56 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Is dat later terug te kijken op die site?




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-06-2026 21:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Denk het niet want Megadeth staat nu niet meer op de site.
Je kunt nu wel live Within Temptation kijken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 18-06-2026 21:16 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Pfff.

Die heb ik ooit lang geleden een keer op een festival meegepakt, ik denk vanwege maar een podium.

Ik viel bijna in een coma.


[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 18-06-2026 21:16]


"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-06-2026 21:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Pennywise kan ook, maar dat is denk ik ook niet jouw smaak. Mijne ook niet btw.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 18-06-2026 21:28 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Iets van hardcore?

Ik heb even dr programmering bekeken. Possessed is me bijgebleven, haha.

Maar als het niet hoeft kijk ik liever als het me uitkomt.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-06-2026 21:39 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Volgens mij volstaat de hier regelmatig gebezigde uitdrukking ooraids het beste.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 19-06-2026 9:30 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Vrienden van mij gaan/zijn wel. Paar goede bands, Oranssi Pazuzu (gisteren in Haarlem), Elder (februari Amsterdam), en ook wel wat namen die echt wel leuk zijn als je er dan toch al bent, Mastodon, Kadavar, maar met het weer/de temperaturen dit weekend, ben ik vooral heel blij dat ik er niet bijben.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-06-2026 17:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

@Wim

Anthrax kun je via de site wel terugkijken. Voor hoelang blijft uiteraard de vraag.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 19-06-2026 17:18 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Gepeupel bijeenkomsten. :')

Soort zoekt soort (tm)


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 19-06-2026 17:45 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2026 17:16 schreef Natural Disaster het volgende:
@Wim

Anthrax kun je via de site wel terugkijken. Voor hoelang blijft uiteraard de vraag.




Die hoef ik dan net weer niet te zien, maar bedankt voor de tip.




"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2026 20:03 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Toch nog een stukje The Gathering op GMM gezien net.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 22-06-2026 1:56 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Megadeth gekeken via de stream, ik vond het heel erg vet.
Ook Pennywise meegekregen, en korte fragmenten van wat andere bands.

Wel heel erg fijn dat ze dit zo gratis online gooien allemaal, klasse.


Winter is coming


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen