![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Wat staat die Mustaine als een zombie op dat podium. :') Edit: Thanks voor de link btw. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-06-2026 20:44] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Tering, dat Megadeth is nooit mijn ding geweest en als ik nu zo'n 10 minuten live gekeken heb snap ik ook waarom. :') En, Anthrax om 22.25 ga ik denk wel meepikken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Is dat later terug te kijken op die site? "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Denk het niet want Megadeth staat nu niet meer op de site. Je kunt nu wel live Within Temptation kijken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Pfff. Die heb ik ooit lang geleden een keer op een festival meegepakt, ik denk vanwege maar een podium. Ik viel bijna in een coma. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 18-06-2026 21:16] "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Pennywise kan ook, maar dat is denk ik ook niet jouw smaak. Mijne ook niet btw. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Iets van hardcore? Ik heb even dr programmering bekeken. Possessed is me bijgebleven, haha. Maar als het niet hoeft kijk ik liever als het me uitkomt. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Volgens mij volstaat de hier regelmatig gebezigde uitdrukking ooraids het beste. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Vrienden van mij gaan/zijn wel. Paar goede bands, Oranssi Pazuzu (gisteren in Haarlem), Elder (februari Amsterdam), en ook wel wat namen die echt wel leuk zijn als je er dan toch al bent, Mastodon, Kadavar, maar met het weer/de temperaturen dit weekend, ben ik vooral heel blij dat ik er niet bijben. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
@Wim Anthrax kun je via de site wel terugkijken. Voor hoelang blijft uiteraard de vraag. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Gepeupel bijeenkomsten. :') Soort zoekt soort (tm) |
|||||||||
|
quote: Die hoef ik dan net weer niet te zien, maar bedankt voor de tip. "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Toch nog een stukje The Gathering op GMM gezien net. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Megadeth gekeken via de stream, ik vond het heel erg vet. Ook Pennywise meegekregen, en korte fragmenten van wat andere bands. Wel heel erg fijn dat ze dit zo gratis online gooien allemaal, klasse. Winter is coming |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Concerten |