|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmz, sorry, dan weet ik het op het moment ook ff niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Trillian werkt prima met een verlopen hotmail-account! Al een maand of 3-4 bij mij dan! |
|
Weet iemand of GAIM ook werkt met verlopen hotmail-accounts? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Het probleem is volgens mij dat je contactlijst te groot is. Ik heb er 160 en heel veel daarna doet ie ook moeilijk mee enZo Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik heb ook een probleem met msn, niemand praat tegen mij. Weet iemand hoe dit komt? No meat is sweater |
|
staan er wel mensen in je lijst. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: WWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW bestond dat Avril Lavigne nummer toen al?!?!? JENJE = AVRIL LAVIGNE Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: 160 mensen ? Dan zie je er toch tegenop om msn op te starten. Ik houd het bij goede vrienden, en een aantal sympathieke Zm'ers. Anders heb je toch helemaal geen rust meer. |
|
quote:laten we het er op houden dat ik inderdaad eens mijn lijst mag opschonen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
lol ik heb er nu 24 in msn en 2 in icq haha jesus man 160 die durf ik dan echt niet meer aan te schoppen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Hmm ik gebruik thuis MSN en op mn werk trillian, maar op een of andere vage reden kan ik niets uit mn MSN lijst verwijderen omdat hoe dan ook, trillian elke keer doodleuk je verwijderde contacts weer terug in je lijst zet. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heb er maar 36...nooit last mee En als ik geen zin heb inalle 36 gaan er gewoon een zooi op tijdelijke blok Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Beste ZM'ers ik heb jullie bijna allemaal van mn MSNlijst gegooid, dus maakt u zich vooral niet ongerust ofzo. |
|
lol lekker rustig he Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Jep, zalig, en nu dit forum nog uit mn favorieten kicken |
|
quote: had je zmers in je msn lijst dan? kheb er volgens mij ook niemand meer in staan (naast vrienden die toevallig ook op zm zitten dan...) Je moeder. |
|
quote: is moeilijk, trust me Je moeder. |
|
quote: ja daar zou ik ook eng van worden.. klote is dat mijn messengers zoals yahoo en msn automatisch aangaan als ik online ga.. Ik zal het vast wel anders in kunnen stellen maar ben een beetje lui. Ben je nog snel met het instellen van de 'appear offline'status, is er nog iemand die meteen in je nek springt... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Nou ja, problemen met mijn MSN zal ik voorlopig niet meer krijgen, want ik gebruik alleen nog maar ICQ. Ik heb MSN van mijn compu afgetrapt omdat het zo'n beetje nog het enige programma was dat het voor elkaar kreeg om mijn compu te laten crashen zodat ie nergens meer op reageert. Stomme M$-zooi... Ik ben ook al van browser overgestapt, van Internet Explorer naar Opera, omdat Internet Explorer niet met een firewall overweg kan. Nee, bij M$ komt echt praktisch alleen maar rotzooi vandaan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: ken het probleem. zet je pc aan, ga je wat drinekn halen, kom je terug zitten er 5 mensen tegen je aan te praten. probeer dan maareens meteen aan je huiswerk te beginnen. |
|
quote:kep eens goed opgeruimd en heb er nu nog 90 over Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
MSN is weer es too busy |
|
D'er heeft één of ander geheimzinnig elfen-heerschap zich toegevoegd aan mijn MSN-lijst. Strange! |
|
ikku snap het ook ni Red de fietsen de winter door. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |