|
Auteur: |
|
|
is al een topic over kun je beter in het tankard topic plaatsen lijkt me ik ga al naar 013 heersch [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-11-2002 20:25] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoorde heuy!!! zeggen dat hij er ook heen wilde. Dus dat word dan waarschijnlijk. Hub en Heuy!!! Frietbal En waarschijnlijk nog ander limburgs gespuis! |
|
quote: Waar is dat Topic dan? ff zoeken |
|
ik ga al over 13 daagjes naar het 013 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik kom daar dan mijn verjaardag vieren.Met andere woorden:ik zuip me helemaal van de planeet af Zorg aub wel voor voldoende Hertog Jan bier want ik best vaak veel dorst. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik denk dat ik daar ook weer aanwezig ben, maar eerst Tankard in Deventer Burgeweeshuis. |
|
HEUY!!!! Hey Frietbal: heb ik dat gezegd??? dan moeten we er maar weer op uit trekken om daar de nodige kratten HJ weg te werken TANKARD!!!!!!.....soort Tjokkefoll....maar dan anders |
|
laten we gvd ook eens smeken om hertog jan bier in het 013, oja he daan niet die bierbommetjes vergeten "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nee hoor me moeder koopt ze 2 pakken 1 voor mezelf Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik denk ineens aan mijn hertogarjan logo [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 19-11-2002 16:06] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hoezo? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die wil ik posten, maarja ik heb geen site om het op te zetten, iig komen die wijfen ook naar het concert om naast hertog arjan een partijtje te headbengen ??? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik denk dat ik ook naar Tankard ga !!!!!! Blijft een leuke band ZOEPUH !!!!!!!!!!!!!!!! Tjokkefoll !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Index / Concerten |