![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() |
|||||||||
|
Absu - Barathrum: V.I.T.R.I.O.L. Ik ken Absu al eeuwen, maar debuut nooit eerder gehoord. Blijkt het death metal te zijn! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote:Deze vond ik net aan de verkeerde kant van fout. Silent Snare "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote:Hele vette plaat. Gaaf artwork ook! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() ![]() |
|||||||||
|
quote:Ik nu de vorige. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote: Dat nummer dat de drummer zo overtuigend declameerde staat daar op - moet die plaat nog eens volledig luisteren, had die nog nooit gehoord... |
|||||||||
|
Amon Amarth - The Avenger Hun beste dus. Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Master’s Murmuur is echt een bijzonder knap werkje. Geeft me een beetje hetzelfde gevoel als Monumentum of Coil met slechts verre echo’s van black metal. Bijna een deconstructie van het genre. De nieuwe neemt er ook wat stukken uit over trouwens. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Ik ben begonnen met Fate of Norns dus die zal altijd wel een speciaal plekje houden, maar alles wat daarvoor zit is inderdaad objectief beter. ![]() Vouna - Atropos Moody shit na een middag zon en power metal. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: Die met die tekening of die met bandfoto? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Fester Witch ondertussen gedraaid. Het gaat bij die ene keer blijven. Ik weet niet precies wat de bedoeling is van dat 8-bit geluid erin, maar mij spreekt het iig niet aan. Nu: Panopticon - Roads to the North Winter is coming |
|||||||||
|
Meltway - Nothing Is Real ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Dat is juist hartstikke cool! Maar, heb je ook Repeat Offenses geluisterd? [Dit bericht is gewijzigd door Grafzerk. op 08-04-2026 23:09] |
|||||||||
|
![]() Vanmiddag zitten luisteren op het balkon terwijl ik een uitgebreid artikel in een oude Deaf Forever zat te luisteren over ome Pete. Staat nu weer op. Ik was Type O na World Coming Down een beetje uit het oog verloren, maar dit is toch ook wel weer tof. Tikje anders, iets experimenteler weer en weer wat meer vol op dat Beatles-orgel. Fijne, absoluut unieke band waar ik de komende weken weer eens wat meer aandacht aan ga besteden. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-04-2026 23:12] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Nee nog niet, ik heb alleen die Philosopher of the Needle opgezet vanwege het geestige 'artwork'. Ik zal het morgen eens opzetten. Winter is coming |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Totenwache - Der Thron der Uralten I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: En Nationwide Terror kan je ook gaan beluisteren. |
|||||||||
|
quote:Tekening, natuurlijk. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ghaisiuan - Demo V I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: De intro staat mij aan, eens volledig proberen, al is het een erg lange zit. |
|||||||||
| Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
| Index / Muziek algemeen |