![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Oranssi Pazuzu - Mestarin kynsi Solstafir - Í blóði og anda 2CD [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 19-06-2026 9:25] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Een vogelvoederhuisje op een stang, zodat er geen dieren op vier pootjes erin kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 18-06-2026 22:01] "Tot de morbide eenheid je trap opkom!" |
|||||||||
|
Toch maar eens een draadloze koptelefoon gekocht, nu kan ik ook eindelijk buiten de deur muziek luisteren. Sennheiser Momentum 4, bevalt goed zover. |
|||||||||
|
quote: Sennheiser is sowieso prima spul. Zelf heb ik nog de Momentum 2, vooral vanwege die ijzeren beugel. Net iets te vaak meegemaakt dat een koptelefoon op dat punt breekt. |
|||||||||
|
Deze voelt ook robuust aan, hoop dat ik er lang plezier van heb. Vroeger wel eens eerder iets van Sennheiser gehad, maar dat is zo vijftien jaar terug. Daarna een Nuraphone gehad, en gebruik thuis nog steeds mijn oude Grado. |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
quote:Kan je met deze ook jouw stereo beluisteren, of is het voor telefoongebruik? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: https://www.hifiklubben.nl/sennheiser-momentum-4-wireless-draadloze-koptelefoon/senmomentum4gr/ "Kan worden aangesloten op computer/Mac met USB" Gebaseerd op bovenstaande denk ik niet via je versterker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Pannacotta Berry x4 Cali Tangerine G13 x1 |
|||||||||
|
quote: Die kocht ik een tijd geleden, maar heb hem teruggestuurd. Vond de ANC ondermaats. Mijn vriendin heeft een Sony van een jaar of vijf oud en die deed het wat dat betreft veel beter. Muziekkwaliteit vond ik verder prima. Verwacht niet dat hij op je stereo kan, omdat hij via bluetooth verbindt. Tenzij je stereo heel erg fancy is. Of je moet een lange audiodraad willen inpluggen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Ik heb op dat punt geen referentiekader, afgelopen vrijdag voor het eerst in mijn leven een koptelefoon met ANC ervaren. Ik kan de negatieve ervaringen, waarover ik in de aanloop naar deze aanschaf ook gelezen heb, niet onderschrijven. Ik heb het ding een uur op mijn kop gehad in een zeer lawaaiige horecagelegenheid en kon met mijn muziek op laag volume genieten van het mooie geluid (want dat heeft 'ie!); van mijn omgeving hoorde ik praktisch niets. Het kan ongetwijfeld nog veel en veel beter, maar voor mij is dit echt goed genoeg. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
White Kush OMNOMNOM |
|||||||||
|
Vooruutbestelling: Deep Purple - Splat! Verder een paar biertjes voor op het balkon en broodjes voor morgenochtend. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Marduk - Those of the Unlight (2006 remaster) Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
CD: Warning - Rituals of Shame Boek: The Dungeon Anarchist's Cookbook I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Fantastische winkel ontdekt in Porto, Bunker Store. Topkerel met een ver weggestoken winkeltje, maar met een zeer breed aanbod met 80% black metal en zelfs een apart segment 'raw black metal' en Portuguese metal. De vangst was dan ook behoorlijk omvangrijk (allemaal vinyl, ben zelfs niet aan de CD's en cassettes begonnen): :dolch - Tonight :dolch - Feuer Clandestine Blaze - Tranquility of Death Clandestine Blaze - New Golgotha Rising Hate Forest - Innermost (zocht ik al lang!) Moonblood - Kingdom of Forgotten Dreams Nächtlich - Bewitched Under Hollow Nightskies Nidernes/Candelabrum split Keres - Eidolon Abraxas Ragnarok - Nattferd Ragnarok - Arising Realm en een gratis shirt van Bunker Store :-) |
|||||||||
|
quote: Geweldig aardige man, goede vriend van mij ook. Zijn winkel zelf is ook heerlijk. Schenkt altijd wel een glas wijn in voor je en aankopen kan je in zijn winkel beluisteren voorafgaand aan het kopen [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 23-06-2026 20:56] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Black Mountain - In the Future Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Twee Hollandse nieuwe met uitjes. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Aanval van koopdrang: 1349 - The Candlelight Years Dordeduh - Har Mortem - Ravnsvart Mortem - Slow Death Secrets Of The Moon - Seven Bells Taake - Avvik Taake - Noregs Vaapen (special edition CD/DVD) Wardruna - Birna Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
Sweet Cobra - Praise. (cd) random keuze want tweedehands. Best felle post HC. Sauron - For a Dead Race. Lokale classic. |
|||||||||
| Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
| Index / Algemeen |