IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Waar het vacuüm zich met geluidsdragers vult (gekochttopic) Vorige pagina
KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 18-06-2026 18:15 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Oranssi Pazuzu - Mestarin kynsi
Solstafir - Í blóði og anda 2CD

[Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 19-06-2026 9:25]


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-06-2026 18:38 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2026 10:28 schreef mikkasscar het volgende:


Bij meneer Pankraker?
De helft en de rest bij de bands.


"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


SimsalaWim
Usericon van SimsalaWim
Posted 18-06-2026 22:01 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Een vogelvoederhuisje op een stang, zodat er geen dieren op vier pootjes erin kunnen.




[Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 18-06-2026 22:01]


"Tot de morbide eenheid je trap opkom!"


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 19-06-2026 16:57 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Toch maar eens een draadloze koptelefoon gekocht, nu kan ik ook eindelijk buiten de deur muziek luisteren. Sennheiser Momentum 4, bevalt goed zover.



Aswolk
Usericon van Aswolk
Posted 19-06-2026 17:03 by Aswolk Wijzig reactieProfiel van AswolkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2026 16:57 schreef zodiac lung het volgende:
Toch maar eens een draadloze koptelefoon gekocht, nu kan ik ook eindelijk buiten de deur muziek luisteren. Sennheiser Momentum 4, bevalt goed zover.


Sennheiser is sowieso prima spul. Zelf heb ik nog de Momentum 2, vooral vanwege die ijzeren beugel. Net iets te vaak meegemaakt dat een koptelefoon op dat punt breekt.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 20-06-2026 9:32 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Deze voelt ook robuust aan, hoop dat ik er lang plezier van heb. Vroeger wel eens eerder iets van Sennheiser gehad, maar dat is zo vijftien jaar terug. Daarna een Nuraphone gehad, en gebruik thuis nog steeds mijn oude Grado.



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 20-06-2026 11:23 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 21-06-2026 9:31 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 19 juni 2026 16:57 schreef zodiac lung het volgende:
Toch maar eens een draadloze koptelefoon gekocht, nu kan ik ook eindelijk buiten de deur muziek luisteren. Sennheiser Momentum 4, bevalt goed zover.
Kan je met deze ook jouw stereo beluisteren, of is het voor telefoongebruik?


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-06-2026 9:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 juni 2026 9:31 schreef KwelgeestIV het volgende:
Kan je met deze ook jouw stereo beluisteren, of is het voor telefoongebruik?


https://www.hifiklubben.nl/sennheiser-momentum-4-wireless-draadloze-koptelefoon/senmomentum4gr/

"Kan worden aangesloten op computer/Mac met USB"

Gebaseerd op bovenstaande denk ik niet via je versterker.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 21-06-2026 10:23 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 21 juni 2026 9:38 schreef Natural Disaster het volgende:
https://www.hifiklubben.nl/sennheiser-momentum-4-wireless-draadloze-koptelefoon/senmomentum4gr/

"Kan worden aangesloten op computer/Mac met USB"

Gebaseerd op bovenstaande denk ik niet via je versterker.




Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 21-06-2026 10:36 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Pannacotta Berry x4
Cali Tangerine G13 x1


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-06-2026 11:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2026 16:57 schreef zodiac lung het volgende:
Toch maar eens een draadloze koptelefoon gekocht, nu kan ik ook eindelijk buiten de deur muziek luisteren. Sennheiser Momentum 4, bevalt goed zover.


Die kocht ik een tijd geleden, maar heb hem teruggestuurd. Vond de ANC ondermaats. Mijn vriendin heeft een Sony van een jaar of vijf oud en die deed het wat dat betreft veel beter. Muziekkwaliteit vond ik verder prima.

Verwacht niet dat hij op je stereo kan, omdat hij via bluetooth verbindt. Tenzij je stereo heel erg fancy is. Of je moet een lange audiodraad willen inpluggen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 21-06-2026 13:29 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ik heb op dat punt geen referentiekader, afgelopen vrijdag voor het eerst in mijn leven een koptelefoon met ANC ervaren. Ik kan de negatieve ervaringen, waarover ik in de aanloop naar deze aanschaf ook gelezen heb, niet onderschrijven. Ik heb het ding een uur op mijn kop gehad in een zeer lawaaiige horecagelegenheid en kon met mijn muziek op laag volume genieten van het mooie geluid (want dat heeft 'ie!); van mijn omgeving hoorde ik praktisch niets. Het kan ongetwijfeld nog veel en veel beter, maar voor mij is dit echt goed genoeg.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 21-06-2026 13:32 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2026 12:08 schreef mikkasscar het volgende:
Леший - Почва Vinyl
Lord Aäkon Këëtrëh* - The Dark Winter Vinyl
Lord Aäkon Këëtrëh* - Dans La Forêt... Vinyl
Kêres - Ice, Vapor And Crooked Arrows Vinyl
Slutet - Love & Beauty (The Forgotten Version) Vinyl
Vothana - Trò Chơi Kết Thúc / Game Over 2 x Vinyl
Weakling - Dead As Dreams 2 x Vinyl




Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 21-06-2026 16:49 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 23-06-2026 10:35 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

White Kush OMNOMNOM


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-06-2026 11:10 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vooruutbestelling: Deep Purple - Splat!

Verder een paar biertjes voor op het balkon en broodjes voor morgenochtend.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 23-06-2026 12:55 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Marduk - Those of the Unlight (2006 remaster)


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-06-2026 13:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

CD:
Warning - Rituals of Shame

Boek:
The Dungeon Anarchist's Cookbook


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 23-06-2026 20:53 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Fantastische winkel ontdekt in Porto, Bunker Store. Topkerel met een ver weggestoken winkeltje, maar met een zeer breed aanbod met 80% black metal en zelfs een apart segment 'raw black metal' en Portuguese metal.

De vangst was dan ook behoorlijk omvangrijk (allemaal vinyl, ben zelfs niet aan de CD's en cassettes begonnen):

:dolch - Tonight
:dolch - Feuer
Clandestine Blaze - Tranquility of Death
Clandestine Blaze - New Golgotha Rising
Hate Forest - Innermost (zocht ik al lang!)
Moonblood - Kingdom of Forgotten Dreams
Nächtlich - Bewitched Under Hollow Nightskies
Nidernes/Candelabrum split
Keres - Eidolon Abraxas
Ragnarok - Nattferd
Ragnarok - Arising Realm

en een gratis shirt van Bunker Store :-)


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 23-06-2026 20:55 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2026 20:53 schreef mikkasscar het volgende:
Fantastische winkel ontdekt in Porto, Bunker Store. Topkerel met een ver weggestoken winkeltje, maar met een zeer breed aanbod met 80% black metal en zelfs een apart segment 'raw black metal' en Portuguese metal.

De vangst was dan ook behoorlijk omvangrijk (allemaal vinyl, ben zelfs niet aan de CD's en cassettes begonnen):

:dolch - Tonight
:dolch - Feuer
Clandestine Blaze - Tranquility of Death
Clandestine Blaze - New Golgotha Rising
Hate Forest - Innermost (zocht ik al lang!)
Moonblood - Kingdom of Forgotten Dreams
Nächtlich - Bewitched Under Hollow Nightskies
Nidernes/Candelabrum split
Keres - Eidolon Abraxas
Ragnarok - Nattferd
Ragnarok - Arising Realm

en een gratis shirt van Bunker Store :-)


Geweldig aardige man, goede vriend van mij ook. Zijn winkel zelf is ook heerlijk. Schenkt altijd wel een glas wijn in voor je en aankopen kan je in zijn winkel beluisteren voorafgaand aan het kopen

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 23-06-2026 20:56]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 25-06-2026 12:42 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Black Mountain - In the Future


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-06-2026 13:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Twee Hollandse nieuwe met uitjes.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin"


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 25-06-2026 14:00 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit bericht

Aanval van koopdrang:

1349 - The Candlelight Years
Dordeduh - Har
Mortem - Ravnsvart
Mortem - Slow Death
Secrets Of The Moon - Seven Bells
Taake - Avvik
Taake - Noregs Vaapen (special edition CD/DVD)
Wardruna - Birna


Vox Clamatis in Deserto


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-06-2026 14:01 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Sweet Cobra - Praise. (cd) random keuze want tweedehands. Best felle post HC.
Sauron - For a Dead Race. Lokale classic.



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen