![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Even promoten voor de enthousiaste, sympathieke man waarvan ik de flyer kreeg; ![]() Ik ga, waarschijnlijk, misschien, onder voorbehoud. |
|||||||||
|
Wie weet, wie weet.. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Hij organiseert het. Ik kom ook XnegativeX het is dus onvermijdelijk dat ik even een babbeltje met je kom maken. Winter is coming |
|||||||||
|
Oh gaat dit een grote ZM meet worden? Ik trek een roze girlie aan. |
|||||||||
|
Niet true genoeg, helaas. |
|||||||||
|
Jammer, jammer. Ik had je nog gezocht bij Demoncy met als kenmerken: een op zichzelfstaande gast met kort haar, vrij groot, die wat ongemakkelijk heen en weer kijkt. Twintig jaar ZM shirt aan. Blijk je gewoon helemaal populair temidden van je vrienden in het café te hebben gestaan. Op dat soort dingen reken ik natuurlijk niet. Winter is coming |
|||||||||
|
Freduk niet mauwen. Trek jij eens een keer niet dat Behemoth shirt aan maar iets anders, je hawai blouse ofzo. Dan maken we een nieuwe foto als we hier beiden aanwezig zijn, ga je deze uitdaging aan? |
|||||||||
|
Zonder Behemoth shirt naar een concert? Dat gaat wel heel erg wennen worden hoor. Maar goed, you're on! Winter is coming |
|||||||||
|
Juni, dan is een longsleeve toch veel te warm. |
|||||||||
|
Precies dat is wat ik ook al dacht Winter is coming |
|||||||||
|
Je bent ook nog in het bezit van een tshirt variant? Ik heb maar 1 kopf trouwens (ik betreur dit ook maar so be it) mocht jij nog maatregelen willen treffen voor die foto. (Volgens mij maakte Erik dezelfde "lichtinval" opmerking als Kim hier). |
|||||||||
|
Niet aanwezig, maar Drengskapur vind ik een prima band! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
quote: Ik heb de kaartjes binnen, dus wie weet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Goed, dit zijn wel genoeg ZMers verzameld voor die Maarten, laten we niet overdrijven. |
|||||||||
|
quote: Mogelijk toch wel aanwezig! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Aanwezig. Zal m'n motorhelm afstoffen voor het geval ik XnegativeX tegen het lijf loop. |
|||||||||
|
quote: Goed zo. Dan kan het alleen maar meevallen I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Kunnen jullie niet allemaal ff een roze girlie aantrekken? |
|||||||||
|
Mogelijk toch ook aanwezig. Gezelschap toonde interesse in Dodenbewzweerder. Ik ga in regulier kloffie. Als je denkt een "Chris Zegers A La Brunette" te zien, dan keihard weglopen. |
|||||||||
|
Volgende week; geel pakje, beetje Pikachu. Tot volgende week, pika-pika. |
|||||||||
|
Morgen in Antwerpen! "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Ebony Pendant was wel heel erg goed zeg, een melodieuze muur van geluid. Daar had ik nog wel een half uur naar kunnen luisteren- heel goed optreden en ik ben zeker gemotiveerd het ook eens op youtube te streamen. Drengskapur OK, echt een uptempo band, interessant drumwerk, maar werd na verloop van tijd alsnog wat saai. Dodenkrocht ook supercool natuurlijk, ze waren zeker het meest grim van allemaal en zetten een sfeervol en leuk geheel neer. Winter is coming |
|||||||||
|
Waren alle 3 echt heel goed. Super fijne sfeer ook met de kaarsen en wierook-stokken |
|||||||||
|
Was een goed avondje gisteren! Fijne muziekjes (Ebony Pendant was vooral verrassend goed) en veel bekenden gesproken. Waaronder Freduk. En Grafzerk even kort ontmoet. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
In Antwerpen speelde Drengskapur veel te lang voor een opener. Faceless Entity was goed en losjes. Ebony Pendant klapte er goed op, maar helaas maar een halfuur kunnen zien omdat ik de laatste trein moest halen. Geen Grafzerk gezien dus ik denk nog steeds dat het een bot is. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Concerten |