![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ik heb in Ace Combat 7 de wereld gered als straaljagerpiloot. Telt dat ook? Zo niet heb ik offline EHBO. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
Drie dagen stage. Het was eigenlijk best saai. |
|||||||||
|
Landmacht, van 1998 tot begin 2006. Eerst geneeskundig, daarna verbindingen. Een keer uitgezonden geweest |
|||||||||
|
Jaartje dienstplicht, lang geleden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
Lichting 90-04. Op papier chauffeur / centralist. Opleiding in Ede. Rijopleiding in Veldhoven. De rest van de tijd doorgebracht bij het 101 Materieelverzorgingsbataljon in Nieuw Millingen. In praktijk een beetje hoge heren rondgerenden naar hun afspraakjes en verder vooral veel niets doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Had gesolliciteerd als Luchtgevechtsleider.. Net de sollicitatie op de bus gedaan, uurtje later vacature bericht dat hij intern is opgevuld [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 10-05-2026 12:14] Het is de lichtinval ;') |
|||||||||
|
Dus niemand heeft echt mensen vermeaurd. Wel gruwelijke lijken gezien? Wat Wim op de boot heeft gezien daar praten we niet over. |
|||||||||
|
Het schip, sorry. Het schip. |
|||||||||
|
Bij vlagen hang ik er lafjes tegenaan, zogezegd. Afstudeerscriptie deels onder de vlag van de Landmacht gedaan inclusief een weekje of wat mee op oefening in Marnehuizen om data te verzamelen. Sinds een jaar of 10 weer af en toe een betrokken bij projecten waar Defensie òf opdrachtgever is, of een subcontractor van Defensie dat is. Maar nooit gevechtshandelingen of verplicht gymnastieken om 0400 of zo. Dat dan weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 10-05-2026 12:46] “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Marnehuizen, wat een ellende is dat zeg, meerdere oefeningen gehad daar, maar zomer of winter, altijd gewoon kut in dat oefendorp. Tanteloos, ik zat bij geneeskundig, wij kregen genoe locals en kinderen binnen die neergeschoten waren of op een mijn getrapt. Gruwelijk genoeg voor je? |
|||||||||
|
Ik speelde vroeger Starwing op de SNES, hedendaags heb ik cptss. |
|||||||||
|
quote:Maar waren die dan al dood? Of bijna? |
|||||||||
|
De dienstplicht werd afgeschaft in hetzelfde jaar dat ik 18 werd. Geluk mee gehad, vind ik altijd. Winter is coming |
|||||||||
|
De dienstplicht is nooit afgeschaft. "You're only living on borrowed time from your fate." |
|||||||||
|
Hij bedoelt opkomstplicht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Tja, ik zat er natuurlijk als luxe-pony, maar ik vond het eigenlijk wel wat hebben. Op papier in ieder geval een goede omgeving om urban warfare-scenario's te oefenen. Wij zaten er in de herfst, en het was nat, koud en het waaide er enorm. We mochten als burgers op een gegeven moment ook meedoen aan de oefening, waarbij we dan moesten doen alsof we ons huis verdedigden en het aan de mensen van Defensie was om ons levend uit het huis te krijgen en dan af te voeren achterin een voertuig, naar een extractiepunt. En dan ook compleet met een zak over je hoofd en extra rondjes rijden voor de desoriëntatie. Dat was best interessant. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote: DO A BARRELROLL! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
|
quote: Het is een erg goed oefen terrein, en uitermate geschikt voor urban warfare te oefenen, maar of er lag sneeuw, of het was dodelijk heet met al je bepakking en zooi, of het regende horizontaal naar binnen. Wat je omschreef waren wel de leukste oefeneningen, realistisch ook, ook met hoe de oefen vijand op ons reageerde |
|||||||||
|
quote: /flashbacks |
|||||||||
| Index / Algemeen |